هنگامی که صحبت از انواع مدل درب حیاط و درب پارکینگ منزل به میان می آید ، این سوال ممکن است به ذهن ما خطور کند که یک درب حیاط شیک برای خانه لوکس و لاکچری بایستی دارای چه ویژگی های کیفی و بصری باشد؟ چه رنگ آمیزی برای هرچه لوکس تر دیده شدن درب پارکینگ و درب حیاط شیک بایستی در نظر گرفته شود؟ و چندین و چند سوال دیگر که می تواند مطرح شود. در این بخش تصاویری از لوکس ترین درب پارکینگ منزل و درب حیاط شیک برای شما دوستداران معماری آماده کرده ایم تا به صورت تصویری به سوالات بالا پاسخ داده باشیم.

عکس های مدل درب حیاط شیک را ببینید 

درب حیاط ساده اهنی

ترکیب رنگ طلایی و مشکی می تواند شما را در راه رسیدن به مدل درب حیاط شیک و لاکچری یاری نماید. البته در این بخش شما نیازمند یک طراحی جذاب و کلاسیک نیز هستید.

مدل درب حیاط

در طراحی درب حیاط ، رنگ بخش مهمی از اجرای درب است. پس پیشنهاد می کنیم از رنگ های طلایی با کیفیک استفاده کنید. البته رنگ های طلایی در خانه های شمالی به دلیل تابش مستقیم آفتاب کمی کدر می شوند.

درب حیاط ساده و زیبا

در ساختمان های مدرن شیوه طراحی و مدل درب حیاط شیک تغییر می کند. شما می توانید از چوب ترموود بر روی بدنه درب حیاط استفاده کنید و فرمی مدرن به درب حیاط منزلتان ببخشید.

درب حیاط شیک

گاهی اوقات درب حیاط به صورت تک رنگ و با هارمونی طلایی ، سفید و … طراحی می شوند.

درب حیاط شیک

استفاده از الگوی حیواناتی چون اسب ، شیر و طاووس می تواند به لوکس تر جلوه دادن درب حیاط مؤثر باشد.

مدل درب حیاط

طرح درب پارکینگ

مدل درب حیاط

گاهی اوفات درب حیاط ویلا می تواند در نهایت سادگی از طراحی مدرن و دلنشینی بهره ببرد.

مدل درب ویلا

در تصویر بالا ایده خلاقانه ای از طراحی درب حیاط را شاهد هستیم. البته اجرای چنین درب هایی هنر مجسمه سازی را نیازمند است و هزینه اجرای چنین درب هایی با توجه به فرم سه بعدی آن با قیمت بالایی انجام می شود. اما به روش برش لیزر می توان چنین درب هایی را با هزینه کمتر ۱۰۰ در ۱۰۰ اجرایی نمود.

مدل درب فلزی ورودی ساختمان

درب حیاط

در تصویر بالا نمونه ای از درب حیاط برش لیزر خورده را مشاهده می کنید که این مدل از درب حیاط ، از ظرافت بالایی نیز برخوردار است.

رنگ آمیزی درب آهنی حیاط

عکس های درب پارکینگ منزل های لوکس را ببینید

مدل درب پارکینگ منزل

درب پارکینگ منزل نیز می تواند لوکس و لاکچری طراحی شود. درب تصویر بالا به روش برش لیزر به مرحله اجرا رسیده است. بهره گیری از رنگ مشکی و قاب طلایی ، طراحی این درب را لوکس و لاکچری جلوه می دهد.

درب پارکینگ منزل

در این عکس از مدل های آماده و فرفوژه دستی برای طراحی درب پارکینگ منزل استفاده شده است. نتیجه نهایی مشاهده یک درب پارکینگی لوکس و لاکچری است.

درب پارکینگ منزل

درب های لیزری می توانند با هر ایده و طرح اصولی ، طراحی و ساخته شوند و پیشِ روی شما بی نهایت طرح و ایده وجود دارد. نکته ای که در طراحی درب پارکینگ منزل نباید فراموش شود ، بحث امنیتی آن است که این مدل از درب ها ، به لحاظ امنیتی مورد تایید هستند.

درب پارکینگ

نظر شما در مورد انواع مدل درب حیاط و درب پارکینگ منزل چیست ؟ کدام یک از انواع مدل درب حیاط شیک و مورد توجه شما بود؟ مثل همیشه پذیرایی پیشنهادات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – congbietthu – pinterest