نقشه خانه دو خوابه برای زمین هایی که فضای داخلی آنها بدون احتساب باکس پله ۱۱۰ متر مربع می باشد ، مناسب و ایده آل است. در این بخش به سراغ نقشه دو خوابه مدرنی می پردازیم که طراحی نمای آن توسط هوش مصنوعی شبیه سازی شده است. پس پیشنهاد می کنیم بررسی این پلان را از دست ندهید!

توضیحات نقشه خانه دو خوابه

بررسی پلان معماری:

نقشه خانه دو خوابه در ابعاد ۹.۳ *۱۳ طراحی شده و فضای مفید داخلی بدون احتساب باکس راه پله ، حدود ۱۱۰ متر مربع می باشد. طراحی پلان ، بدون پرتی فضا و بر اساس نیاز های اصلی کارفرما شکل گرفته است. از جمله عرصه های طراحی شده در این پلان می توانیم به فضای نشیمن ، لابی ورودی ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، لابی خصوصی ، اتاق خواب مستر ، آشپزخانه ، مطبخ و فضای لاندری اشاره نماییم.

نقشه خانه دو خوابه

طراحی نمای ساختمان به پیشنهاد هوش مصنوعی

برای این نقشه خانه دو خوابه ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد. لازم به ذکر است نماهای زیر توسط هوش مصنوعی برای این پلان پیشنهاد شده اند.

نمای ساختمان هوش مصنوعی

نمای شماره یک

نقشه خانه 110 متری

نمای شماره دو . نظر شما در مورد نقشه خانه دو خوابه چیست ؟ از دیدگاه شما کدام طراحی نمای ساختمان می تواند ایده مناسب تری برای این پلان باشد.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh