نقشه ساختمان بنایی با کلاف ، معمولا در مناطقی اجرا می شود که به دنبال هزینه اجرای پایین هستند. این سبک از ساختمان ها نهایتا قابلیت ساخت دو طبقه را دارند. در این بخش به بررسی پلان ۱۷۰ متری بدون پرتی و با رعایت حریم خصوصی و عمومی می پردازیم که برای کارفرمای عزیزمان در شهر کرمان طراحی شده است.

توضیحات نقشه ساختمان بنایی با کلاف

بررسی پلان معماری:

نقشه ساختمان بنایی با کلاف در یک زمین جنوبی طراحی شده است. ابعاد ساخت ۱۱*۱۵ می باشد و ساختمان به سبک مدرن طراحی شده است. نقشه ساختمان بر اساس نیاز کارفرما و با نگاه به آینده برای اضافه کردن یک طبقه ، طراحی شده است. راه پلهِ دسترسی به پشت بام به صورت جدا از طبقهِ همکف طراحی شده تا در صورتی که طبقه اول اضافه شد ، مسیر ورودی هر طبقه از یک دیگر مجزا باشد. طبقه همکف شامل فضاهایی از جمله ، پارکینگ ، لابی ورودی ، لابی خصوصی ، اتاق خواب فرزندان ، اتاق خواب والدین ، آشپزخانه ، مطبخ ، توالت و حمام می شود.

نقشه ساختمان بنایی با کلاف

نمای پیشنهادی برای پلان ۱۷۰ متری

برای این پلان ۱۷۰ متری ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

پلان 170 متری

نظر شما در مورد نقشه ساختمان بنایی با کلاف چیست ؟ طراحی پلان ۱۷۰ متری را چطور ارزیابی می کنید؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh