این یک امر ضروری است  که نقشه دوبلکس بر اساس نیازهای کارفرما ، ضوابط معماری ، موقعیت و محدودیت های سایت پلان ، سطح بودجه کارفرما و سایر پارامتر های معماری طراحی شوند. در این بخش به بررسی طراحی خانه دوبلکس مدرن و لوکسی می پردازیم که عرصه بندی های معماری بر اساس نیازهای کارفرما و سایر پارامتر ها مهم معماری طراحی شده است. نقشه دوبلکس مدرن در استان اصفهان ، شهر اردستان توسط وب سایت خانه طرح ، طراحی شده است. در ادامه تصاویر این نقشه معماری را با شما کاربران خانه طرح به اشتراک می گذاریم.

توضیحات طراحی خانه دوبلکس مدرن

طبقه همکف خانه دوبلکس

در طراحی این نقشه دوبلکس هیچ خبری از پرتی فضا نیست. عرصه بندی معماری بر اساس حریم خصوصی شکل گرفته و در طراحی پلان احتیاجات کارفرما به صورت کامل لحاظ شده است. از جمله عرصه های طراحی شده در این خانه دوبلکس می توانیم به لابی ورودی ، سالن نشیمن و پذیرایی ، لاندری ، آشپزخانه تمیز و کثیف ، اتاق خواب مستر (میهمان) ، سرویس توالت و پله سه طرفه دوبلکس اشاره نماییم. همچنین در انتهای زمین یک حیاط خلوت در نظر گرفته شده که تامین نور مورد نیاز ضلع شمالی ساختمان از آن طریق صورت می پذیرد. متراژ طبقه همکف ۱۹۰ متر مربع و عرض زمین ۱۲ متر می باشد.

نقشه دوبلکس

طبقه اول خانه دوبلکس

به طبقه اول طراحی خانه دوبلکس مدرن می رسیم. طبقه اول به صورت سه خوابه طراحی شده و شامل فضای بار ، سرویس توالت ، سرویس حمام و بهار خواب می شود. متراژ طبقه اول به مانند طبقه همکف ۱۹۰ متر مربع می باشد.

طراحی خانه دوبلکس مدرن

نظر شما در مورد این نقشه دوبلکس چیست ؟ ایا طراحی خانه دوبلکس مدرن مورد توجه شما قرآر گرفت؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh