نقشه ساختمان دو نبش شمالی غربی با ابعاد تقریبی ۱۴*۱۸ می تواند به شیوه های گوناگونی طراحی شود. این قبیل از نقشه ها با توجه به متراژ زیادی که دارند می توانند بر اساس نیازهای شخصی کارفرمایان طراحی اختصاصی شوند. در این بخش به معرفی نقشه سه خوابه مدرنی می پردازیم که بر اساس نیاز های کارفرما و بدون پرتی فضا طراحی شده است. در ادامه تصاویر نقشه آپارتمان سه خوابه (پلان تیپ طبقات) را با شما به اشتراک می گذاریم.

توضیحات نقشه ساختمان دو نبش شمالی غربی

بررسی نقشه سه خوابه

نقشه سه خوابه به صورت سه خوابِ مستردار ، طراحی شده است. نقشه ساختمان با عرض ۱۴ متر می باشد و شامل فضاهایی از جمله لابی ورودی (فیلتر ورودی) ، لابی خصوصی ، دو خواب فرزند به صورت مستر + خواب والدین مستر (سرویس + کلوزت) ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، آشپزخانه ، مطبخ ، سالن پذیرایی ، سالن نشیمن ، بالکن و لاندری می باشد. نقشه ساختمان دو نبش شمالی غربی از ضلع جنوب نیز دسترسی به نور دارد.

نقشه ساختمان دو نبش شمالی غربی

نمای پیشنهادی برای نقشه سه خوابه مدرن

برای این نقشه ساختمان دو نبش شمالی غربی ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد. لازم به ذکر است تصویر زیر نمای پیشنهادی از نگاه هوش مصنوعی برای این پلان معماری است.

نقشه سه خوابه

نظر شما در مورد نقشه ساختمان دو نبش شمالی چیست ؟ ایا طراحی نقشه سه خوابه مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh