نقشه ساختمان دو طبقه دو واحدی + نقشه همکف با طراحی اختصاصی موضوع این بخش از وب سایت خانه طرح است. این ساختمان برای سه خانواده طراحی شده که در بخش طبقه همکف یک خانواده و طبقه اول دو خانواده قرار است از آن استفاده نمایند. در ادامه به بررسی کوتاه این دو پلان فاز یک معماری می پردازیم.

توضیحات نقشه ساختمان دو طبقه دو واحدی (نقشه همکف)

بررسی پلان طبقه همکف:

نقشه همکف با پلانی اختصاصی طراحی شده است. متراژ مفید طبقه همکف بدون در نظر گرفتن فضای راه پله و آسانسور و حیاط خلوت حدود ۲۴۰ متر مربع می باشد. این پلان برای کارفرمایی از جنوب کشور به صورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز کارفرما طراحی شده است. در فرهنگ مردم جنوب در نظر گرفتن اتاق میهمان یکی از خواسته ها و اولویت های کارفرما محسوب می شود که به این موضوع توجه ویژه ای شده است. اتاق میهمان دارای ورودی مجزا است و شامل فضای نشیمن و سرویس خواب می شود. همچنین سه اتاق خواب برای این ساختمان لوکس در نظر گرفته شده است. که یکی از خواب ها به صورت مستر طراحی شده است. آشپزخانه ، مطبخ ، لاندری ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، لابی ورودی (فیلتر ورودی) و لابی خصوصی از دیگر فضاهای طراحی شده در نقشه همکف می باشد.

نقشه همکف

بررسی پلان طبقه اول

نقشه ساختمان دو طبقه دو واحدی به صورت سه خوابه طراحی شده است. در بخش نمای ورودی ، یک کنسول سرتاسری طراحی شده تا فضای داخلی واحد ها بزرگ تر در نظر گرفته شود. متراژ مفید هر واحد مسکونی حدود ۱۳۵ متر مربع می باشد. حریم خصوصی و عمومی و عدم پرتی فضا از ویژگی ها این پلان معماری است.

نقشه ساختمان دو طبقه دو واحدی

نظر شما در مورد نقشه ساختمان دو طبقه دو واحدی چیست ؟ ایا طراحی نقشه همکف مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به شتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh