طراحی نقشه ویلایی همکف در نقاط مختلف کشور بر اساس تنوع فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایران در مواردی متفاوت است. در این بخش به بررسی نقشه ساختمان ۱۲×۲۰ ویلایی می پردازیم که طراحی لوکس و منحصر به فردی دارد. طراحی این نقشه در دایرهِ نقشهِ خانهِ خلیجی قرآر می گیرد. چراکه یکی از نکات مهم در طراحی نقشه خانه خلیجی در نظر گرفتن اتاق میهمان در بدو ورود به ساختمان است. در ادامه هوش مصنوعی یک نمای لوکس و در عین حال ساده برای نقشه طراحی شده توسط خانه طرح در نظر گرفته که نظر شما را به دیدن این تصویر نیز جلب می کنیم.

توضیحات نقشه ویلایی همکف

بررسی پلان معماری:

نقشه ویلایی همکف به صورت چهار خوابه طراحی شده که یک خوابِ مستر برای والدین ، دو اتاق برای فرزندان و یک اتاق در بدو ورود ، برای میهمان در نظر گرفته شده است. نقشه ساختمان ۱۲×۲۰ می باشد و شامل پکیجی کامل از عرصه بندی معماری ویلایی می باشد. سالن نشیمن و پذیرایی ، آشپزخانه ، مطبخ ، لاندری ، پنتری ، سرویس توالت ، سرویس حمام و … شرایط را برای یک زندگی سرشار از رفاه و آرامش فراهم می کند. سازه این نقشه ویلایی از نوع اسکلت بتن می باشد. و در طراحی این پلان هیچ خبری از پرتی فضا نیست. یکی از نکات مهم در طراحی این ویلا توجه ویژه به حریم خصوصی و عمومی عرصه بندی معماری است.

نقشه ساختمان 12x20

نمای پیشنهادی برای نقشه ساختمان ۱۲×۲۰

برای این پلان خانه ویلایی ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه ویلایی همکف

نظر شما در مورد نقشه ویلایی همکف چیست ؟ ایا طراحی نقشه ساختمان ۱۲×۲۰ مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه خود را در این خصوص با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh