طراحی خانه ها و آپارتمان های کوچک با سبک مدرن، سازگاری خوبی دارند . اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که نقشه خانه دو خوابه و یا به شکل دقیق تر بگوییم، نقشه خانه دو خوابه ۷۰ متری دارید و به دنبال هزینه ای اندک با دکوراسیون مدرن هستید ، این پروژه می تواند ایده جالبی برای طراحی دکوراسیون منزل شما باشد. . همانطور که می دانید چیدمان خانه، تاثیر قابل توجهی بر طراحی داخلی انجام شده دارد. هر گوشه و کناری از فضای داخلی ساختمان می تواند تعیین کننده بهترین مکان برای قرار دادن مبلمان و یا استفاده از رنگ های خاص در آن محیط باشد . خانه ای که در این بخش به آن پرداختیم به صورت L شکل می ­باشد. این خانه­ دو اتاق خوابه، چیدمان جالبی داشته و نور­گیری مناسبی در قسمت­های مختلف بنا  فراهم شده است و از رنگ­های تیره که موجب کوچک نشان داده شدن محل می ­شود، کمتر استفاده شده و جریان و هارمونی جالبی ایجاد شده است.

نقشه خانه دو خوابه ۷۰ متری با دکوراسیون مدرن

نقشه خانه دو خوابه

پذیرایی به صورت ساده و محیط بازی در نظر گرفته شده است. پذیرایی دارای یک مبل خردلی رنگ و همچنین آباژورهای خاص و چراغ­هایی می­ باشد که در دسترس قرار دارند.

چیدمان آپارتمان 70 متری

با اینکه میزان نور طبیعی وارد شده از پنجره کافی نیست، ولی این مشکل با استفاده از رنگ­ های سفید بسیار در نزدیکی پنجره ­ها که باعث انعکاس نور به داخل بنا می ­شوند، رفع شده است.

دکوراسیون اپارتمان 70 متری

فضای باز داخلی حتی با وجود دیوار جدا کننده موقت نیز حفظ شده است. همچنین مجسمه پرندگان ایمز نیز در قفسه کتاب مشخص است، که اینها تنها نماد قرون وسطی در این بنا نمی باشند.

دکوراسیون خانه 70 متری

در نقشه خانه دو خوابه و دکوراسیون مدرن این پروژه از رنگ­ های قوی استفاده شده در نمای داخلی، حس زمینی بودن را ایجاد کرده و آهنگ ملایمی به محیط بخشیده است.

دکوراسیون خانه 70 متری

گیاهان همیشه در دکوراسیون داخلی با طراحی عالی وجود داشته ­اند، و اگر در قفسه ­های خاص اینچنینی قرار داده شوند، توجه بسیاری را به خود جلب می­ کنند.

دکوراسیون منزل کوچک

نورپردازی داخلی، بسیار ساده و در عین حال موثر می­ باشد. استفاده از لوستر برای غذاخوری، جالب و عملی است، در حالیکه لامپ ­ها در سقف کاذب، درخشش خاصی به محیط می ­دهد.

دکوراسیون داخلی مدرن

در اتاق خواب برای سر تخت ، قفسه ­ها و کمدها، از چوب طبیعی زیبایی استفاده شده، و در عین حال استفاده از رنگ­ های سرد، آهنگ ملایم و آرامی به محیط بخشیده است.

دکوراسیون داخلی مدرن

در سرویس­های بهداشتی از سنگ ­های سفید استفاده شده و استفاده از سبک دکوراسیون مدرن کاملا مشهود است.

نقشه خانه دو خوابه

در تصویر بالا نقشه خانه دو خوابه ۷۰ متری درج شده است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، فضاهای خصوصی و عمومی به شکل هوشمندانه ای از یک دیگر جدا شده اند تا علاوه بر یک دکوراسیون مدرن ، شاهد توجه به فضاهای عمومی و خصوصی نیز باشیم . نظر شما در خصوص نقشه خانه دو خوابه ۷۰ متری با دکوراسیون مدرن چیست؟ آیا این سبک از دکوراسیون مورد سلیقه شماست ؟

تحریریه : خانه طرح | منبع: khanetarh