نقشه خانه دوبلکس چهار خوابه معمولا به این شکل طراحی می شود که در طبقه همکف دوبلکس ، شاهد یک خواب میهمان هستیم و در طبقه اول دوبلکس نیز سه خواب دیگر طراحی می شود. در این بخش به بررسی نقشه خانه چهار خوابه دوبلکسی می پردازیم که با امکانات رفاهی کاملی طراحی شده است.

توضیحات نقشه خانه دوبلکس چهار خوابه

بررسی طبقه همکف دوبلکس

این نقشه خانه دوبلکس چهار خوابه طراحی شده است. متراژ کلی ساخت ۱۱*۱۵ می باشد. در طبقه همکف یک اتاق خواب برای میهمان تعبیه شده است که  و شامل فضاهایی از جمله ، پارکینگ ، لابی ورودی ، انباری، مطبخ ، آشپزخانه ، ناهارخوری ، پذیرایی ، سرویس توالت می شود. دسترسی به طبقه اول از طریق راه پله دوبلکس و بالابر انجام می شود. یکی از نکات مهم در طراحی این خانه دوبلکس عدم پرتی فضا می باشد.

نقشه خانه دوبلکس

بررسی طبقه اول دوبلکس

طبقه دوم شامل سه اتاق خواب می باشد که از این میان دو اتاق خواب فرزند و یک اتاق خواب مستر می باشد. طبق درخواست کارفرما یک تراس سرتاسری در نظر گرفته شده است. از دیگر عرصه های این طبقه می توانیم به نشیمن ، نورگیر ، آشپزخانه مینی ، سرویس توالت ، سرویس حمام و لاندری اشاره نماییم.

نقشه خانه دوبلکس چهار خوابه

نمای نقشه خانه دوبلکس چهار خوابه

برای این نقشه خانه دوبلکس چهار خوابه ، نمای نئوکلاسیک پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، مدرن ، سنتی و … نیز طراحی گردد.

نقشه دوبلکس شمالی

نظر شما در مورد نقشه خانه دوبلکس چهار خوابه چیست ؟ ایا طراحی نقشه چهار خوابه می تواند با نیاز شما همخوانی داشته باشد؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh