اگر به دنبال بهترین نقشه ساختمان دو طبقه مدرن و یا بهترین نقشه ساختمان دو خوابه مدرن هستید احتمالا طراحی این پلان توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. در این بخش به معرفی یکی دیگر از نمونه پروژه های طراحی شده توسط خانه طرح می پردازیم که متراژ ۱۳۰ متر مربع دارد و بر روی پیلوت طراحی شده است.

بررسی نقشه ساختمان دو طبقه

پلان تیپ طبقات:

نقشه ساختمان دو طبقه به صورت دو خوابه طراحی شده است. ابعاد پلان ۱۰*۱۳ می باشد و کارفرما سعی کرده از حداکثر تراکم ساخت، استفاده نماید. طبقه همکف به صورت پیلوت می باشد و طبقه اول و دوم به صورت پلان تیپ طبقات طراحی شده است. در پلان تیپ طبقات هیچ خبری از پرتی فضای معماری نیست و شاهد یک عرصه بندی بی عیب و نقص هستیم و حریم خصوصی و عمومی به درستی رعایت شده است. در طراحی این طبقه شاهد فضاهایی از جمله : لابی ورودی ، لابی خصوصی ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، آشپزخانه ، بالکن، مطبخ ، اتاق خواب فرزند و اتاق خواب والدین هستیم. در ادامه توجه شما را به پلان ترسیمی جلب می نماییم.

بهترین نقشه ساختمان دو طبقه

نمای پیشنهادی برای نقشه ساختمان دو طبقه

برای این نقشه ساختمان دو طبقه ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد. لازم به ذکر است تصویر زیر صرفا جنبه نمای پیشنهادی دارد.

نقشه ساختمان دو خوابه ۱۳۰متری

نمای ساختمان مدرن

نظر شما در مورد نقشه خانه یک طبقه چیست ؟ ایا طراحی نقشه ساختمان دو طبقه مورد توجه شما قرآر گرفت؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh