طراحی سه بعدی معماری

انجام پروژه سه بعدی معماری یکی از شعار هایست که بسیاری از سایت ها و شرکت ها صحبت از آن به میان می آورند . نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت است کیفیت و هزینه پروژه است . در اینجا لازم دانستیم مطالبی را در مورد انجام این قبیل پروژه ها که به ما می سپارید ارائه نماییم .
۱- قبل از درخواست طراحی  کیفیت کارتان را بر اساس حساسیت پروژه بسنجید . بعضی از پروژه ها به صورت ۳D حجمی قابل ارائه است (طرح های اولیه معماری) و بعضی پروژه ها به جزئیات بیشتر نیازمند است (طرح های نهایی معماری)
۲- گروه معماری خانه طرح این اطمینان خاطر را به شما می دهد که در انجام پروژه سه بعدی معماری شما ، کیفیت نهایی کار ، همانی باشد که شما درخواست کرده اید . در غیر این صورت تمامی مبلغ به شما بازگردانده خواهد شد .
۳- انجام پروژه سه بعدی معماری مطابق با برنامه زمانی که در توافق ارائه شده تحویل شما می گردد .
۴- نرم افزار هایی که برای انجام پروژه سه بعدی معماری مورد استفاده قرار می گیرد معمولا ۳d s max ، Auto cad ، photoshap و … است .

روند انجام پروژه

درخواست طراحی

مرحله اول

درخواست طراحی

ابتدا از طریق فرم سفارش طراحی درخواست خود را برای ما ارسال کرده و سپس منتظر تماس ما باشید .

فرم درخواست مشاوره

مشاوره

مرحله دوم

مشاوره

در این مرحله ما با خواسته ها و نیاز های شما از پروژه آشنا می شویم و در نهایت در صورت توافق در خصوص زمان تحویل پروژه یک پنل کاربری برای شما تشکیل و رمز عبور خدمت شما ارسال می گردد.

مدل سازی سه بعدی

مرحله سوم

مدل سازی سه بعدی

در این مرحله انجام پروژه سه بعدی معماری با توجه به نیاز و خواسته های شما در زمان تعیین شده آماده سازی می گردد . ما از هیچ تلاشی جهت موفقیت پروژه شما دریغ نمی ورزیم.

تحویل نهایی

مرحله چهارم

تحویل نهایی

در پنل کاربری امکان برقراری ارتباط آنلاین و مشاهده پیشرفت پروژه در نظر گرفته شده است. بعد از تکمیل طراحی و رسیدن به عدد ۱۰۰ در ۱۰۰ پیشرفت ، می توانید پروژه خود را دریافت نمایید.

نمونه کار سه بعدی سازی شده