قوانین و مقررات وب سایت خانه طرح

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات خانه طرح به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت خانه طرح هنگام استفاده از مطالب وب سایت و سایر خدمات ارائه شده توسط خانه طرح به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات خانه طرح است. توجه داشته باشید که “ثبت درخواست خدمات” نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت خانه طرح  از سوی کاربر یا کارفرما است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های خانه طرح منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های خانه طرح تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

محتوای سایت

  • خانه طرح نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوای با ارزش همیشه سعی در استفاده از منابع و وب سایت های معتبر دارد. لازم به ذکر است خانه طرح تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. لیکن تحت هیچ شرایطی خانه طرح مسئولیت خسارتهای وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته بر روی سایت خانه طرح را نمی پذیرد . همچنین خانه طرح مسئولیتی را در مورد از بین رفتن اطلاعات قرار گرفته روی این سایت نمی پذیرد.
  • وب ‏‌سایت خانه طرح هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت خانه طرح تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و… باشد بر عهده ندارد.
  • وب سایت خانه طرح ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقدو سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
  • © کلیه محتویات سایت خانه طرح شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت خانه طرح تعلق دارد. کپی برداری از مطالب وب سایت خانه طرح ممنوع می باشد اما استفاده از مقالات با ذکر منبع به همراه لینک پیوست به صفحه مرجع مقالات مجاز است .

طراحی پروژه، دیدگاه ها و سایر مطالب

سایت خانه طرح ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل خانه طرح نیستند و سایت خانه طرح هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت خانه طرح این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت خانه طرح لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از خانه طرح اداره می‌کنند، بنابراین سایت خانه طرح نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت خانه طرح باشد، خود برعهده خواهید داشت.

کاربرانی که قصد طراحی نقشه ، طراحی نما ، طراحی محوطه سازی و طراحی داخلی را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

  • خانه طرح، طراحی نقشه فاز یک معماری ، طراحی محوطه سازی ، طراحی داخلی و طراحی نمای ساختمان را انجام می دهد اما هیچ گونه مسئولیتی در قبال پروژه طراحی شده یا اجرا شده را نمی پذیرد.
  • طراحی نقشه پلان فاز یک معماری صرفا شامل طراحی پلان مبلمان و پلان اندازه گذاری می شود و شامل نما ، مقطع ، نقشه محاسبات ، نقشه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و … نمی شود.
  • در صورت واریز وجه و پشیمانی ، در صورتی که ۲۴ ساعت قبل از تاریخ شروع طراحی این موضوع ارجاع داده شود ۹۰% هزینه واریز شده به حساب کارفرما مرجوع داده خواهد شد.
  • در صورت واریز وجه و پشیمانی به هر دلیل، در صورتی که پروژه شروع شده باشد ، میزان مبلغ واریز شده مرجوع نخواهد شد.
  • واریز وجه پایانی پروژه به منزله تایید پروژه از سوی کارفرماست و پس از تکمیل وجه از سوی کارفرما ، امکان طراحی یا تغییر پروژه تحت هیچ شرایطی پذیرفته نمی شود. (قبل از تایید پروژه دقت نمایید)
  • ادیت پلان های معماری تا یک مرحله به صورت رایگان انجام می شود و مراحل بعدی شامل دریافت هزینه است که متعاقبا تیم طراحی این هزینه را برآورد می کند.
  • در صورت طراحی پروژه از طرف خانه طرح و ارسال آن برای کارفرما ، در صورت عدم پاسخ دهی و بی توجهی کارفرما به هر دلیل ، طی گذشت ۱۰ روز از درج پروژه روی پنل کاربری کارفرما (حتی در صورت تکمیل وجه) پنل کاربری حذف می گرد و خانه طرح به صورت یک طرفه پروژه را فسخ می نماید و کارفرما هیچ گونه حقی در خصوص هزینه واریز شده یا ادامه پروژه ندارد.

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

  • بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
  • با این حال، خانه طرح هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی خانه طرح درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
  • جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید.
  • تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
  • کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.
  • تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
  • “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
  • با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.
  • کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
  • ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
  • لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
  • لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.
  • کاربران در نظر داشته باشند که خانه طرح، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
  • استفاده از ربات های هوشمند در پروفایل های کاربران  و در دیگر بخش های سایت اکیدا ممنوع می باشد .
  • همچنین نظراتی که کاربران در خصوص مطالب وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و خانه طرح مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.