طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس و ویلایی همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است . استفاده از راه پله های گرد و باشکوه در کنار آشپزخانه ، اتاق خواب و پذیرایی بزرگ ، نگاه هر انسانی را به خود جلب می کند ! اگر استخر ، سونا و جکوزی را هم به این فهرست اضافه کنیم که دیگر جای هیچ صحبتی باقی نمی ماند . در این بخش قصد داریم دکوراسیون داخلی خانه ویلایی بسیار زیبا و شگفت انگیزی را معرفی کنیم که تمام چشم ها را به خود خیره کند . در ادامه به راز ۲۵ ایده استفاده شده در طراحی داخلی این خانه ویلایی می پردازیم . مثل همیشه با خانه طرح تا پایان این بخش همراه باشید !

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لوکس

لابی خانه ویلایی

همانطور که می دانید در اکثر مواقع به محض ورود به خانه ویلایی با فضای لابی روبرو می شویم . بنابر این در دکوراسیون داخلی خانه ویلایی ، فضای لابی از اهمیت بالایی برخوردار است . استفاده از یک راه پله گرد در بخش ورودی ، می تواند ایده خوبی باشد ! نظر شما چیست ؟!

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

۱- راه پله خانه دوبلکس در بهترین نقطه ی ساختمان ، درست در مقابل درب ورودی و دید بازدید کنندگان ، تعبیه شده است .

خانه ویلایی

۲-  فضای لابی یک فضای پیش ورودی است که به عنوان فضای انتظار نیز مطرح می گردد. در فضای انتظار نیاز به مبلمان داریم . در طراحی این ویلای دوبلکس به این نکته توجه شده و از یک مبلمان مارپیچ در کنار راه پله ، استفاده شده است .

دکوراسیون پذیرایی خانه ویلایی

به بخش دوم ( طراحی داخلی خانه ویلایی ) می رسیم . طراحی ایده آل برای دکوراسیون داخلی پذیرایی مستلزم رعایت نکات بسیاری است . در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی ، یک پذیرایی بزرگ و مجلل ، محیطی گرم و نشاط آور را برای میهمانان ایجاد می کند . در خانه دوبلکس انتخابی ما ، به دکوراسیون داخلی نشیمن توجه ویژه ای شده است .

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

۳-  دکوراسیون داخلی خانه ویلایی فوق دارای چند پذیرایی است ، از پذیرایی اول شروع می کنیم : در طراحی دکوراسیون پذیرایی از هارمونی کرِم طلایی استفاده شده است . اگر در موقعیت طبقه اول این خانه ویلایی قرار بگیرید ، می توانید به بخش پذیرایی ( نشیمن ) اشرافیت خوبی داشته باشید .

دکوراسیون داخلی منزل

۴- این خانه ویلایی که به شیوه دوبلکس طراحی شده ، نمونه کاملی از دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک است . یکی از نکات جالب در طراحی داخلی ویلای فوق ، استفاده زیاد از گل های سفید است  .

طراحی داخلی ویلا

۵- در طراحی میز تلوزیون از متریال چوب با رنگ قهوه ای ملایم استفاده شده است . استفاده از نقوش کنده کاری شده ، ظرافت خاصی به دیزاین داخلی بخشیده است .

دکوراسیون خانه ویلایی

۶- در پذیرایی دوم نیز از همان سبک کلاسیک ، اینبار با مبلمان هایی با نقوش ظریف تر استفاده شده است .

دکوراسیون آشپزخانه و ناهارخوری خانه ویلایی

به بخش سوم ( طراحی داخلی خانه ویلایی ) می رسیم . ناهارخوری و آشپزخانه جزء مهم طراحی داخلی خانه های ویلایی هستند و حجم بزرگی از فعالیت های روزمره ما ، در این فضاها صورت می گیرد . ناهارخوری ها می توانند در بخش نشیمن و یا آشپزخانه طراحی شوند . در این بخش به توضیح ناهار خوری پروژه ویلایی مان می پردازیم .

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لوکس

دکوراسیون داخلی منزل

۷- این خانه ویلایی لوکس دارای ۲ اتاق ناهارخوری با ظرفیت ۱۰ و ۱۲ نفره است . که در تصویر بالا شاهد اتاق ناهار خوری ۱۰ نفره هستیم .

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

۸- اتاق ناهار خوری ۱۲ نفره ای که از نور بسیار مناسبی برخوردار بوده و میل به غذا خوردن را چند برابر می کند !!!

دکوراسیون خانه ویلایی

۹- استفاده از نقوش هندسی زیبا بر روی میز ، به لوکس تر شدن فضا کمک بزرگی کرده است .

خانه ویلایی

۱۰- به طبقه بالای این خانه ویلایی لوکس می رسیم . استفاده از نرده های طلایی در کنار لوستر بلوری عظیم ، حس فضایی با شکوه و با عظمت را به بیننده منتقل می کند .

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

۱۱- در طبقه اول ، سرویس بهداشتی و اتاق خواب ها قرآر دارند . درست در کنار راه پله اول شاهد یک اتاق نشیمن کوچک ( TVROOM) هستیم که از رنگ سبز برای دیزاین مبلمان و پرده ها استفاده کرده است .

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

۱۲- شاید بی انصافی باشد که از طراحی شگفت انگیز سقف این ویلای دوبلکس حرفی به میان نیاوریم . طراحی سقف ویلا با استفاده از تکنولوژی کناف و بسیار خیره کننده و با شکوه طراحی شده است .

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها

به بخش چهارم ( طراحی داخلی خانه ویلایی ) می رسیم . یکی از بارزترین ویژگی خانه های ویلایی و دوبلکس اتاق خواب هایی هستند که در طبقه اول طراحی می شوند . در طراحی این ویلا نیز اتاق خواب ها به همین سبک طراحی شده اند و در پروژه ی زیر ۲ نمونه از اتاق خواب های این خانه ویلایی را قرآر دادیم .

طراحی داخلی ویلا

۱۳- دیزاین اتاق خواب ها کاملا با سلیقه افراد خانه هماهنگ شده است .

دکوراسیون خانه ویلایی

۱۴- در طراحی کف سازی اتاق خواب ، آرشیتکت ، سنگ تمام گذاشته است .

طراحی داخلی ویلا

۱۵- کمد دیواری اتاق خواب های خانه دوبلکس بسیار جادار طراحی شده اند . به گونه ای که کمد دیواری اتاق خواب به یک اتاق پرو ، تبدیل گشته است .

خانه دوبلکس

۱۶- در طراحی اتاق خواب های سلطنتی ، رنگ بنفش از جایگاه ویژه ای برخوردار است . رنگ بنفش به عنوان یک رنگ لوکس و سلطنتی محسوب می گردد .

خانه ویلایی

۱۷- طراحی سقف اتاق خواب ، عملکرد قابل قبولی دارد .

طراحی داخلی ویلا

۱۸- در طراحی کمد دیواری اتاق خواب فوق ، شاهد یک فضای بزرگ برای چیدمان لباس ، کفش و حتی پرو هستیم !

دکوراسیون حمام خانه ویلایی

به بخش پنجم ( طراحی داخلی خانه ویلایی ) می رسیم . خانه ویلایی فوق دارای یک حمام با مساحت قابل قبول است و از سبک کلاسیک در طراحی داخلی استفاده کرده است . یکی از ویژگی های منحصر به فرد در دیزاین داخلی این حمام استفاده از سنگ مرمر در بدنه دیوار ها و همچنین بهره گیری از یک لوستر بلوری عظیم است .

خانه دوبلکس

۱۹-  طراحی داخلی حمام کاملا لوکس و سلطنتی است .

طراحی داخلی ویلا

۲۰- استفاده از رنگ طلایی و سفید ما را به یاد خانه های لوکس می اندازد ! نظر شما چیست ؟

دکوراسیون استخر خانه ویلایی

به بخش ششم طراحی داخلی خانه ویلایی می رسیم . استخر خانه های ویلایی همیشه مورد توجه بوده اند . در طراحی استخر این ویلا از متریال سنگ مرمر در بخش بدنه دیوار و از سرامیک در کف سازی استفاده شده است .

خانه های لوکس

۲۱- مساحت استخر خانه ویلایی فوق زیاد بزرگ نیست ، اما فضای داخلی کافی به نظر می رسد .

خانه های لوکس

۲۲- ایجاد آبشار مصنوعی در بخش انتهایی سالن استخر ، یک سوپرایز در طراحی داخلی استخر است .  سقف کاذب مورد استفاده ، از طراحی قابل قبولی برخوردار است و با فرم این فضا کاملا منطبق است .

طراحی دکوراسیون اتاق کار

در بخش نهایی به فضای داخلی اتاق کار می رسیم که دارای دکوراسیون داخلی منحصر به فردی است . در این بخش نیز از رنگ کرم- طلایی استفاده شده است .

دکوراسیون داخلی منزل

۲۳- اتاق کار به درخواست مستقیم کارفرما طراحی شده است .

دکوراسیون داخلی منزل

۲۴- دکوراسیون اتاق کار ، کوچک است اما در بخش بدنه دیوار ، کمد دیواری های بسیاری تعبیه گشته است تا بدین ترتیب تمامی وسایل ، لوازم و مدارک در داخل کمد ها قرآر گیرند و از شلوغی اتاق کار جلوگیری شود . همچنین درست در روبروی میز مدیر یک تلوزیون تعبیه گشته است .

خانه های لوکس

۲۵- دکوراسیون داخلی اتاق کار بسیار لوکس و شگفت انگیز طراحی شده است .

خانه های لوکس

طراحی خانه ویلایی آن هم با سبک کلاسیک و لوکس ، جذابیت خاصی دارد . این خانه ویلایی ، یک نمونه موفق در زمینه معماری کلاسیک محسوب می شود . یکی از نکات منفی در طراحی این دست از ساختمان ها هزینه بالای اجرا و ساخت آنهاست . و اما نظر شما در خصوص دکوراسیون داخلی خانه ویلایی فوق چیست ؟

نویسنده: بهنام خیری | منبع: khanetarh