آیا شما هم یک زمین بزرگ دارید و قصد دارید یک نقشه خانه ۱۲۰ متری ویلایی در آن طراحی کنید. در این بخش به طراحی پلان ویلایی ساده و شیک می پردازیم که بر اساس نیازهای کارفرما و ضوابط معماری طراحی شده است. بنابراین ممکنه است بخش هایی از این پلان معماری مورد نیاز شما نباشد!

توضیحات نقشه خانه ۱۲۰ متری ویلایی

بررسی پلان معماری:

این پلان ویلایی ساده و شیک با عرض ۱۲ متر طراحی شده است. پلان بدون پرتی و بر اساس نیاز های کارفرما و رعایت حریم خصوصی و عمومی طراحی شده است. طبق خواسته کارفرما پلان به صورت دو خوابه طراحی شده و شامل فضاهایی از جمله ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب فرزند ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، لابی خصوصی ، لابی پیش ورودی ، آشپزخانه ، مطبخ ، پنتری می شود. شاید انباری که در این پلان طراحی شده مورد نیاز همه افراد نباشد!

نقشه خانه ۱۲۰ متری ویلایی

نمای پیشنهادی هوش مصنوعی برای پلان ویلایی ساده

هوش مصنوعی برای نقشه خانه ۱۲۰ متری ویلایی ، نمای مدرن را انتخاب کرده است. هر چند نمای ویلا می توانست به سبک معماری سنتی یا نئوکلاسیک نیز انتخاب شود اما سبک مدرن انتخاب معقولانه ای به نظر می رسد.

پلان ویلایی ساده

نظر شما در مورد نقشه خانه ۱۲۰ متری ویلایی چیست ؟ آیا طراحی این پلان ویلایی ساده و مدرن مورد توجه شما قرار گرفت؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh