طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی به سرعت در حال پیشرفت است . از دکوراسیون خانه های ویلایی و مسکونی گرفته تا برج های تجاری و هتل ها . گروه معماری خانه طرح با تکیه بر دانش طراحی و بروز بودن در این عرصه تمام تلاش و همت خود را برای رسیدن به زیباترین طراحی های داخلی ارج نهاده است . لازم دانستیم مهمترین اصولی که ما در طراحی دکوراسیون داخلی بر آن پایبند هستیم را  مطرح کنیم :
۱- در طراحی دکوراسیون قبل از هر چیز سبک مورد علاقتان ، رنگ بندی ها و … را با شما مطرح می کنیم .
۲- یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی مطرح است بحث هزینه تمام شده است ، بنابراین اگر می خواهید هزینه زیادی در بخش دکوراسیون داخلی متحمل نشوید ، ما در طراحی از سبک هایی استفاده می کنیم که در عین زیبایی با هزینه شما نیز سازگاری داشته باشد .
۳- طراحی ها در نهایت با استفاده از برنامه هایی از جمله ۳d s max ، Auto cad و سایر نرم افزار های گرافیکی به صورت شبیه سازی شده و سه بعدی تحویل شما می گردد .
۴- هدف گروه معماری خانه طرح ، طراحی دکوراسیون داخلی زیبا برای مشتریانش است و با تکیه بر دانش روز در زمینه طراحی داخلی ، زیباترین طرح های ممکنه را برای شما خلق می کند .

روند انجام پروژه

درخواست طراحی

مرحله اول

درخواست طراحی

ابتدا از طریق فرم سفارش طراحی درخواست خود را برای ما ارسال کرده و سپس منتظر تماس ما باشید .

فرم درخواست مشاوره

مشاوره

مرحله دوم

مشاوره

در این مرحله ما با خواسته ها و نیاز های شما از پروژه آشنا می شویم و در نهایت در صورت توافق در خصوص زمان تحویل پروژه یک پنل کاربری برای شما تشکیل و رمز عبور خدمت شما ارسال می گردد.

طراحی دکوراسیون داخلی

مرحله سوم

طراحی دکوراسیون داخلی

در این مرحله انجام طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به نیاز و خواسته های شما در زمان تعیین شده آماده سازی می گردد . هدف ما خلق دکوراسیونی زیبا و خلاقانه است.

تحویل نهایی

مرحله چهارم

تحویل نهایی

در پنل کاربری امکان برقراری ارتباط آنلاین و مشاهده پیشرفت پروژه در نظر گرفته شده است. بعد از تکمیل طراحی و رسیدن به عدد ۱۰۰ در ۱۰۰ پیشرفت ، می توانید پروژه خود را دریافت نمایید.

نمونه کار طراحی دکوراسیون داخلی