پلان مسکونی مدرن یا کلاسیک و هر سبک دیگری لازم است بر اساس نیاز های کارفرما طراحی شود. در این بخش به بررسی نقشه خانه سه خوابه عرض ۱۲ متری می پردازیم که علاوه بر در نظر گرفتن خواسته و نیاز کارفرما ، بدون پرتی فضا طراحی شده است.

توضیحات نقشه خانه سه خوابه عرض ۱۲ متر

بررسی پلان مسکونی تیپ طبقات

پلان مسکونی مدرن به صورت سه خوابه در ابعاد ۱۲×۱۶ طراحی شده است. زمین از چهار ضلع به سمت همسایه محصور است و از طریق یک کوچه ۶ متری به حیاط دسترسی دارد. در طراحی این نقشه، نور عرصه های معماری از طریق دو نورگیر و یک حیاط تامین می شود. طبقه همکف به صورت پیلوت و سایر طبقات به صورت تیپ است. یکی از خواسته های کارفرما در نظر گرفتن یک بالکن بزرگ و کاربردی بود که در طراحی نقشه در نظر گرفته شده است. از جمله فضاهای در نظر گرفته شده در این پروژه می توانیم به اتاق خواب فرزندان ، اتاق خواب مستر ، لابی خصوصی و عمومی ، آشپزخانه گرم و سرد ، پنتری ، لاندری ، کلوزت و سرویس ، پذیرایی ، نشیمن و ناهارخوری ، سرویس توالت و حمام اشاره نماییم.

نقشه خانه سه خوابه عرض 12 متر

نمای پیشنهادی برای پلان مسکونی مدرن

برای نقشه خانه سه خوابه عرض ۱۲ متر ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

پلان مسکونی مدرن

نظر شما در مورد نقشه خانه سه خوابه عرض ۱۲ متر چیست ؟ ایا طراحی این پلان مسکونی مدرن مورد توجه شما قرآر گرفت؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh