خانه های دوبلکس می توانند نقشه های متنوع و خلاقانه ای داشته باشند. تا به امروز در وب سایت خانه طرح به بررسی صدها نقشه دوبلکس خاص و منحصر به فرد پرداخته ایم و در این بخش نیز قصد داریم به بررسی نقشه خانه دوبلکس ۳۰۰ متری بپردازیم که توسط تیم مهندسی خانه طرح ، طراحی شده است.. این خانه دوبلکس سقف بلند طراحی شده ، به این شکل که فضای نشیمن با کد ارتفاعی ۶.۴ خودنمایی می کند. یکی دیگر از ویژه های این نقشه ، دل باز بودن پلان معماری و استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری است.

توضیحات خانه دوبلکس ۳۰۰ متری (خانه دوبلکس سقف بلند)

پلان طبقه اول

خانه دوبلکس ۳۰۰ متری در ابعاد  ۱۰*۱۹ در سه طبقه طراحی شده است. طبقه همکف پیلوت ، طبقه اول و دوم دوبلکس هستند. طبقه اول دوبلکس ۱۹۰ متر مربع متراژ ساخت دارد و شامل فضاهایی از جمله ، سرویس پله ، سالن نشیمن و پذیرایی ، حمام آشپزخانه ، آشپزخانه مخفی ، اتاق خواب میهمان ، سرویس حمام و سرویس توالت می باشد.

خانه دوبلکس ۳۰۰متری

پلان طبقه دوم

این خانه دوبلکس سقف بلند در بخش نشیمن دارای کد ارتفاعی ۶.۴ متر می باشد و زمانی که از پله دوبلکس به طبقه دوم حرکت نمایید با فضای tv room مواجه می شوید. زمانی که در طبقه دوم بخش نشیمن یا tv room قرار دارید فضای نشیمن طبقه اول در زیر پای شما قابل مشاهده است. طبقه دوم مجموعا ۱۲۰ متر مربع مساحت دارد و شامل فضاهایی از جمله لابی خصوصی ، اتاق خواب مستر ،اتاق خواب فرزندان ، سرویس توالت ، سرویس حمام وفضای بار می باشد.

خانه دوبلکس سقف بلند

پلان طبقه پیلوت

همچنین فضای پیلوت شامل ، پارکینگ و انباری ، لابی انتظار و فضای بارانگیر می باشد.

خانه دوبلکس 190 متر

نظر شما در مورد خانه دوبلکس ۳۰۰ متری چیست ؟ ایا طراحی خانه دوبلکس سقف بلند مورد علاقه شماست؟ یا خانه های دوبلکس به سقف کوتاه بیشتر مورد سلیقه شماست. دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh