طراحی ویلا دوبلکس با فرم های منحنی یکی از خواسته های کارفرمایانی است که عاشق استفاده از حجم و فرم مدور در طراحی ویلا هستند. در این بخش به طراحی پلان ویلایی دوبلکس ۲۵۰ متری می پردازیم که طراحی پلان و نمای آن توسط وب سایت خانه طرح انجام شده است. با خانه طرح در بررسی کوتاه این پروژه همراه باشید.

توضیحات پلان ویلایی دوبلکس ۲۵۰ متری

بررسی طراحی ویلا دوبلکس طبقه همکف

طراحی ویلا دوبلکس در زمین ۸۰۰ متر مربعی موقعیت یابی شده است. عرض بنا ۱۳ متر می باشد و طبقه همکف دارای مساحت ساخت ۱۳۰ متر مربع می باشد. در طبقه همکف شاهد فضاهایی از جمله ، پذیرایی و نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب میهمان و مطبخ هستیم. لازم به ذکر است عرصه بندی پلان بر اساس نیازهای کارفرما صورت گرفته است.

پلان ویلایی دوبلکس 250 متری

بررسی طراحی ویلا دوبلکس طبقه اول

پلان ویلایی دوبلکس ۲۵۰ متری در طبقه اول ۱۲۰ متر مربع ساخت دارد. و شامل ۳ اتاق خواب است. یکی از خواسته های کارفرما در نظر گرفتن یک تراس بزرگ سرتاسری بود که در این پروژه با فرم سازی سیال صورت گرفته است.

طراحی ویلا دوبلکس

نمای انتخابی در طراحی ویلا دوبلکس + هوش مصنوعی

برای این پلان ویلایی دوبلکس ۲۵۰ متری ، نمای مدرن طراحی شد. این نما وسط توسط وب سایت خانه طرح با بهره گیری از نرم افزار ۳ds max و هوش مصنوعی طراحی شده است.

ویلای دوبلکس شیک

نظر شما در مورد طراحی ویلا دوبلکس چیست ؟ ایا طراحی نما و پلان ویلایی دوبلکس ۲۵۰ متری مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh