نقشه خانه چهار خوابه در صورتی که بر اساس نیازهای کارفرما ، بدون پرتی فضا و رعایت ضوابط معماری طراحی شود می تواند بهترین پلان ویلایی نام‌گذاری گردد. در این بخش به بررسی بهترین پلان ویلایی ۲۶۰ متری می پردازیم که بر اساس خواسته ها و نیازهای کارفرما طراحی شده است.

توضیحات نقشه خانه چهار خوابه

بررسی پلان معماری:

نقشه خانه چهار خوابه در عرض حدود ۱۸ در ۱۴ متر طراحی شده است. یکی از اتاق خواب ها ، مخصوص میهمان است که در بخش لابی ورودی تعبیه شده و سه خواب دیگر مربوط به والدین و فرزندان می باشند. همچنین خواب والدین به صورت مستر طراحی شده است. در طراحی پلان به اصل حریم خصوصی و عمومی که یکی از شاخصه های معماری ایرانیست توجه ویژه ای شده است.

سالن پذیرایی در بخش ورودی و ابتدای مسیر میهمان است و آشپزخانه به عنوان فضای واسط بین سالن پذیرایی و نشیمن عمل می کند که همین موضوع باعث می شود تا پذیرایی از میهمان یا افراد خانواده به بهترین شکل ممکن انجام شود. در طراحی این ویلا شاهد عرصه های دیگری از جمله پنتری ، لاندری و مطبخ و … نیز هستیم که فضای مطبخ و لاندری مشرف به حیاط خلوت طراحی شده است. در مجموع این پلان بر اساس نیازهای کارفرما می تواند بهترین پلان ویلایی ۲۶۰ متری باشد.

نقشه خانه چهار خوابه

طرح گرافیکی بهترین پلان ویلایی ۲۶۰ متری توسط هوش مصنوعی

بهترین پلان ویلایی

لازم به ذکر است این نقشه شامل ۱ عدد شیت ( پلان مبلمان ) می باشد . جهت مشاهده نقشه می بایست پس از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده خارج کرده و تصاویر را با کیفیت بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه یک طبقه چیست ؟ ایا طراحی پلان خانه ویلایی مورد توجه شما قرآر گرفت؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh