طراحی نقشه معماری

برای رسیدن به یک طراحی نقشه معماری خوب و ایده آل فاکتور های بسیاری نقش دارند . در اینجا لازم است رویکرد گروه معماری خانه طرح را در این زمینه بیان کنیم ؛
یکی از اولویت هایی که گروه معماری خانه طرح به آن مقید است توجه به معماری سبز است . این رویکرد سالهاست که در کشور های پیشرفته دنیا به یک اصل مهم تبدیل شده و گروه معماری خانه طرح نیز سعی در توسعه این سبک معماری در کشور عزیزمان ایران را دارد . از دیگر اولویت های ما موارد زیر است :
۱- طراحی نقشه معماری بر اساس خواسته ها و نیاز های شما  انجام می شود .
۲- ما رویکرد توجه به قیمت نهایی را در طراحی مدنظر قرار می دهیم . چراکه هزینه زیاد برای پروژه ای صرف کردن ، لزوما دلیل بر با کیفیت بودن آن پروژه نیست .در بسیاری از موارد با وجود هزینه های بسیار سنگین ، شاهد شکست آن پروژه در زمینه های مختلف از جمله روابط فضایی اشتباه ، استفاده از مصالح نا مناسب و … بوده ایم .
۳- توجه به استاندارد های طراحی معماری و روز دنیا لازمه یک طراحی موفق است که در این زمینه بسیار به آن توجه نموده ایم .
۴- توجه به معماری بومی هر منطقه مسئله ای است که بایستی مورد توجه قرار گیرد . در طراحی نقشه معماری شما توجه به معماری خواص هر منطقه مدنظر است .

روند انجام پروژه

درخواست طراحی

مرحله اول

درخواست طراحی

ابتدا از طریق فرم سفارش طراحی درخواست خود را برای ما ارسال کرده و سپس منتظر تماس ما باشید .

فرم درخواست مشاوره

مشاوره

مرحله دوم

مشاوره

در این مرحله ما با خواسته ها و نیاز های شما از پروژه آشنا می شویم و در نهایت در صورت توافق در خصوص زمان تحویل پروژه یک پنل کاربری برای شما تشکیل و رمز عبور خدمت شما ارسال می گردد.

طراحی نقشه

مرحله سوم

طراحی نقشه

در این مرحله انجام طراحی نقشه معماری با توجه به نیاز و خواسته های شما در زمان تعیین شده آماده سازی می گردد . هدف ما طراحی نقشه معماری عملکردگرایانه و زیباست .

تحویل نهایی

مرحله چهارم

تحویل نهایی

در پنل کاربری امکان برقراری ارتباط آنلاین و مشاهده پیشرفت پروژه در نظر گرفته شده است. بعد از تکمیل طراحی و رسیدن به عدد ۱۰۰ در ۱۰۰ پیشرفت ، می توانید پروژه خود را دریافت نمایید.

نمونه کار طراحی نقشه معماری