طراحی نقشه خانه دوبلکس ایرانی می تواند با ایده های خلاقانه و منحصر به فردی همراه باشد. در این بخش به سراغ یکی از نقشه های خانه طرح رفتیم که در شهر دماوند ، طراحی شده است. از ویژگی های این خانه دوبلکس می توان به طراحی ساختمان ، متناسب با شیب زمین اشاره کرد . طراحی خانه دوبلکس + یک واحد سرایه داری از خواسته های مورد نیاز کارفرمای این پروژه بوده است. این ساختمان حدودا ۷۰۰ متر مربع زیربنا دارد و جزء دسته خانه های دوبلکس بزرگ قرآر می گیرد. فایل اتوکدی نقشه خانه دوبلکس ایرانی را با فرمت DWG برای شما کاربران خانه طرح آماده کردیم که امیدواریم مورد توجهتان قرآر گیرد. پیش از دانلود نقشه پیشنهاد می کنیم ، به توضیحات مختصری که در خصوص این نقشه آماده کرده ایم توجه فرمایید.

خانه دوبلکس ایرانی

توضیحات نقشه خانه دوبلکس ایرانی

همانطور که در ابتدای توضیحات نیز به آن اشاره کردیم ، زیربنای ساخت این پروژه ۷۰۰ متر مربع می باشد. حدود ۴۰۰ متر مربع مربوط طبقه همکف و ۳۰۰ متر مربع برای طبقه اول در نظر گرفته شده است . طبقه اول شامل فضاهایی از جمله لابی ورودی، استخر ، سونا ، جکوزی ، آشپزخانه ، اتاق خواب میهمان ، آشپزخانه کثیف ، هال و پذیرایی، سرویس توالت و ناهارخوری می شود . در طبقه اول نیز شاهد فضاهای چون ، لابی ورودی ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب فرزند ، اتاق خواب میهمان ، آشپزخانه مینی ، tv room ، سرویس های توالت و حمام و واحد سرایه داری هستیم.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۹ عدد شیت به همراه ( پلان اندازه گذاری + پلان مبلمان + پلان شیب بندی + نما و برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۱۳ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه دوبلکس ایرانی چیست ؟