هنگامی که صحبت از طراحی نقشه دوبلکس مدرن به میان می آید ، یک نکته ، بسیار جلب توجه می کند. طراحی اختصاصی پلان ساختمان بر اساس نیازهای کارفرما! این موضوع بسیار مهم و قابل تأمل است. چراکه ساختمانی که بر اساس نیازِ کارفرما طراحی نشود ، رفاه نسبی کارفرما را تامین نخواهد کرد. در این بخش به بررسی پلان ساختمان ۱۲×۱۴ دوبلکسی می پردازیم که در سه طبقه (پلان همکف ، طبقه اول ، طبقه دوم) بر اساس نیاز کارفرما طراحی شده است.

توضیحات پلان ساختمان ۱۲×۱۴

بررسی پلان معماری:

نقشه دوبلکس مدرن به صورت چهار خوابه به همراه یک بهار خواب طراحی شده است. همانطور که گفته شده پلان ساختمان ۱۲×۱۴ می باشد و در سه طبقه همکف ، طبقه اول و طبقه دوم طراحی شده است. طبقه اول شامل عرصه بندی هایی از جمله اتاق خواب میهمان به همراه سرویس و کلوزت ، لاندری ، سرویس توالت ، آشپزخانه ، مطبخ ، نشیمن و پذیرایی می باشد.

پلان ساختمان 12x14

طبقه دوم سه اتاق خواب طراحی شده که دو اتاق برای فرزندان و یک اتاق مستر می باشد. از دیگر فضاهای طراحی شده در طبقه دوم  می توان به سالن نشیمن ، سرویس حمام ، بار ، لابی خصوصی ، لابی ورودی و بهار خواب اشاره کرد.

نقشه دوبلکس مدرن

طبقه همکف شامل سه پارک خودرو + انباری ، لابی ، استخر ، نشیمن ، سرویس و موتورخانه می شود.

پلان ویلا با استخر داخلی

نظر شما در مورد پلان ساختمان ۱۲×۱۴ چیست ؟ ایا طراحی نقشه دوبلکس مدرن مورد توجه شما نیز قرآر گرفت؟ در صورت تمایل در خصوص طراحی نقشه دوبلکس در خدمت شما کارفرمایان عزیز هستیم.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh