دکوراسیون خانه کوچک ۴۰ متری ، یک خانه مینیمال با ابعاد کوچک است که به سبک مدرن طراحی شده است. اگر به دکوراسیون خانه سفید و طوسی علاقه مند هستید و خانه کوچکی دارید ، پیشنهاد می کنیم به طراحی داخلی این منزل ، نگاه دقیق تری داشته باشید.

تصاویر دکوراسیون خانه کوچک ۴۰ متری (خانه مینیمال)

خانه چهل متری

دکوراسیون خانه کوچک ۴۰ متری با هارمونی روشن طراحی شده است. در طراحی بخش پذیرایی این خانه مینیمال ، سعی شده تا در امکان سادگی مورد توجه قرآر گیرد.

دکوراسیون خانه کوچک 40 متری

فضای آشپزخانه نقلی و کوچک است و از کابینت سفید پلی گلس استفاده شده. همچنین یک میز غذاخوری ۴ نفره حد فاصل بین فضای آشپزخانه و پذیرایی را پر کرده است.

دکوراسیون خانه کوچک 40 متری

وقتی صحبت از یک خانه مینیمال به میان می آید ، طبیعتا مبلمان منزل نیز بایستی با این سبک طراحی همخوانی داشته باشند. برای این دکوراسیون خانه کوچک ۴۰ متری از مبلمانی به سبک مدرن بهره گرفته شده است.

دکوراسیون خانه سفید و طوسی

در بخش کف سازی از پارکت با هارمونی گرم استفاده شده تا تعادل بصری بین هارمونی گرم و سرد برقرار شود.

خانه کوچک 40 متری

در دیزاین خانه های کوچک حتما از پنجره های سرتاسری استفاده کنید تا فضای داخلی دلبازتری داشته باشید.

  دکوراسیون خانه سفید و طوسی

نظر شما در مورد تصویر بالا چیست ؟ یک میز غذاخوری در کنار پنجره . از نظر ما بهترین موقعیت برای صرف غذاست.

خانه مینیمال

بخش دیواره تلویزیون به شکل شیاردار طراحی شده و فضای نشیمن را جذاب تر کرده است.

  خانه کوچک 40 متری

در بخش فضایِ نشیمن، دو صندلی در روبروی پنجرهِ سرتاسری ، قرار داده شده و فضای مناسبی برای صرف یک نوشیدنی و تماشای منظره بیرون است.

خانه کوچک 40 متری

فضای حمام و سرویس به صورت مشترک طراحی شده و شاهده بهره گیری از سرامیک اسلبِ طرحِ ماربل برای سرویس بهداشتی هستیم. خروجی نهایی شگفت انگیز است.

دیزاین منزل مینیمال

لازم به ذکر است ابعاد مفید این دکوراسیون ۴۰ متر مربع می باشد و مجموع متراژ فضای داخلی طبقه نقشه ۴۹ متر مربع می باشد. دیدگاه شما در خصوص این دکوراسیون خانه کوچک ۴۰ متری چیست؟ آیا خانه مینیمال به سبک مدرن مورد علاقه شماست؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – nowdesign