طراحی نقشه ساختمان شمالی برای برای رسیدن به یک نقشه خانه شیک چه پروسه ای دارد؟ عدم پرتی فضا ، رعایت حریم خصوصی و عمومی ، رعایت استاندارد های معماری از جمله مواردی است که باید برای رسیدن به یک نقشه شیک و قابل قبول در نظر گرفت. در این بخش به یکی دیگر از پروژه های خانه طرح می پردازیم که بر اساس ضوابط معماری و نیاز های های اساسی کارفرما و سایر پارامترها طراحی شده است.

توضیحات طراحی نقشه ساختمان شمالی

بررسی پلان معماری:

طراحی نقشه ساختمان شمالی در ابعاد ۱۰*۱۴.۸ و متراژ ۱۴۰ متر مربع طراحی شده است. نقشه ساختمان ۱۴۰ متری شمالی با دید ۲ طبقه طراحی شده اما کارفرما قصد داشت فعلا یک طبقه آن را اجرا نماید. این نقشه خانه شیک و دوست داشتنی مناسب یک خانواده ۴ الی ۵ نفره است که به صورت سه خوابه طراحی شده است. آشپزخانه در بخش مرکزی ساختمان طراحی شده و به عرصه های عمومی و خصوصی دسترسی مناسبی دارد. از جمله فضاهای طراحی شده در این ساختمان دو طبقه می توانیم به فضای نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب مستر ، سرویس ، کلوزت ، دو اتاق خواب برای فرزندان ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، لابی ورودی و لابی خصوصی اشاره نماییم.

طراحی نقشه ساختمان شمالی

نمای پیشنهادی برای طراحی نقشه ساختمان شمالی

برای این نقشه خانه شیک ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه خانه شیک

نظر شما در مورد این نقشه خانه شیک چیست ؟ ایا طراحی نقشه ساختمان شمالی مورد توجه شما قرآر گرفت؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh