نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری یکی از بیشترین مراجعات مردم جهت طراحی است . اگر زمین ۱۰×۲۰ در اختیار داشته باشید در بسیاری از شهرها ملزم به ساخت ۱۲۰ متر با تراکم ۶۰% خواهید بود. در این بخش قصد داریم یک نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری را معرفی نماییم که در طبقه همکف دارای ۳ پارکینگ و یک واحد ۲ خوابه و در طبقه اول یک واحد ۳ خوابه طراحی شده است. پیش از دانلود نقشه پیشنهاد می کنیم به توضیحات کوتاهی که در خصوص نقشه این ساختمان آماده کرده ایم توجه فرمایید.

نقشه ساختمان مسکونی 120 متری

توضیحات نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری

نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری فوق در زمین مستطیلی شکل به ابعاد ۱۰×۲۰ (مساحت ۲۰۰ متر مربع) با تراکم ۶۰% درصد طراحی شده است. در طبقه همکف ، یک واحد دو خوابه به همراه سرویس بهداشتی ، حمام، آشپزخانه و نشیمن طراحی شده است. همچنین طبقه دوم شامل سه اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه تمیز ، آشپزخانه کثیف، نورگیر ، تراس و نشیمن می باشد. البته پیشنهاد ما برای طراحی خانه های ۱۲۰ متری ، تعبیه ۲ اتاق خواب است تا به دین شکل فضای نشیمن بزرگتری داشته باشید و از میهمانان بیشتری پذیرایی کنید.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + نما + برش + سایت پلان ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری چیست ؟