درب ورودی منزل و درب حیاط پارکینگ برای کارفرمایان و عموم مردم از گذشته تا به امروز از اهمیت والایی برخوردار بوده است. به طور کلی ، درب حیاط ، محل ورود و خروج به منزل است ، بنابراین اولین دیزاینی که توجه هر بیننده ای را در کوچه و خیابان به خودش معطوف می کند معمولا درب ورودی منزل و یا درب حیاط پارکینگ است. در این بخش قصد داریم ۱۰ ایده شیک و جذاب در خصوص طراحی درب حیاط منزل و پارکینگ خدمت شما کاربران گرامی خانه طرح معرفی کنیم. مدل های انتخابی تماما قابلیت اجرا و ساخت دارند و می توانید اجرای این قبیل از درب های ساختمانی را به اهالی فن “درب ساز” بسپارید.

بخش اول : نگاهی به انواع مدل درب حیاط پارکینگ

در این بخش ابتدا به سراغ تصاویری از زیباترین مدل های درب حیاط پارکینگ رفتیم که بهره گیری از رنگ های مسی ، طلایی و مشکی در هارمونی درب ها مشاهده می شود . این مدل از درب ها به واسطه جزئیات و سبک طراحیشان ، برای منازلی که به سبکِ کلاسیک طراحی و اجرا شده اند ، می توانند گزینه مناسب باشند.

درب حیاط پارکینگ

مدل درب فلزی

درب ورودی حیاط

درب ورودی ساختمان آهنی  رنگ درب حیاط

درب حیاط پارکینگ

بخش دوم: نگاهی به انواع مدل درب ورودی منزل

در بخش دوم به سراغ درب ورودی منزل “عابر رو” رفتیم. ترکیب رنگِ مشکی و طلایی از جذابیت بالایی برخوردار است و همین امر نیز باعث شد تا زیباترین درب های انتخابی از دیدگاه خانه طرح ، هامونی مشکی طلایی داشته باشند. ۳ تصویر پایین که به صورت درب های “عابر رو” دیده می شوند ، برای نمای ساختمان هابی به سبک کلاسیک ، انتخاب مناسبی هستند ، اما اخرین تصویر به طراحی دربی اشاره دارد که بیشتر به سبک مدرن گرایش دارد ، بنابراین پیشنهاد می کنیم که از این نوع مدلِ درب ، برای نماهایی به سبک مدرن استفاده نمایید.

درب ورودی ساختمان

عکس درب منزل

درب حیاط آهنی جدید

درب ورودی منزل

نظر شما در مورد درب حیاط پارکینگ و درب ورودی منزل چیست؟ کدام یک از مدل درب ها نظر شما را بیشتر به خودش جلب کرد ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – medium – cuacongcaocap – pinterest