فلز با توجه به ساختار شکل پذیر و مقاومت بسیار بالایش به عنوان اولین گزینه برای طراحی درب حیاط مورد توجه قرآر می گیرد . در این بخش ۱۰ مدل درب حیاط آهنی جدید با سبک های مدرن و کلاسیک را برای شما آماده کرده ایم . با خانه طرح در معرفی ۱۰ مدل درب حیاط آهنی جدید همراه باشید .

۱۰ مدل درب حیاط آهنی جدید کدامند ؟

درب حیاط آهنی جدید

۱- از این درب حیاط آهنی جدید شروع می کنیم . در طراحی این درب از سبک کلاسیک استفاده شده است . بهره گیری از دو رنگ قهوه ای سوخته و طلایی در کنار یک دیگر حس یک درب سلطنتی ، گران قیمت و مجلل را به بیننده منتقل می کند .

درب حیاط آهنی جدید

۲- وقتی صحبت از طراحی درب فلزی با ایده ای خلاقانه می شود ، روی صحبتمان با تصویر بالا است . طراحی این درب به صورت سه بعدی انجام شده است . در بخش هایی از این درب ، شاهد هنر قلم زنی و بخش دیگر شاهد هنر نقاشی هستیم . ترکیب این ۲ هنر در کنار یک دیگر موجب ساخت این درب زیبا و خلاقانه شده است .

درب حیاط آهنی جدید

۳- درب حیاط آهنی جدید با طراحی سلطنتی را مشاهده می کنید . استفاده از دو رنگ قهوه ای سوخته و طلایی ، جذابیت خارق العاده ای به درب حیاط داده است .

درب ورودی ساختمان

۴- گاهی اوقات طراحی یک درب می تواند تک رنگ باشد . هنگامی که از یک رنگ برای رنگ بندی درب استفاده می کنیم ، درب حیاط به هر سبکی نیز باشد باز هم ساده و خلوت به نظر می رسد .

درب ورودی ساختمان

۵- نمونه ای دیگر از طراحی درب حیاط را  با رنگ مسی را مشاهده می کنید .

درب ورودی حیاط

۶- وقتی در طراحی درب از رنگ مسی طلایی استفاده می شود . بهره گیری از جزئیات بسیار ظریف در کنار رنگ مسی طلایی حس لوکس بودن این درب را چند برابر کرده است .

درب حیاط

۷- استفاده از رنگ مشکی در کنار طلایی باعث شده ، جزئیات و ابزارها بیشتر خودمایی کنند .

درب حیاط

۸- یک مدل مدرن و جدید از درب حیاط آهنی که به صورت بافت سبدی طراحی و اجرا شده است .

درب ورودی حیاط

۹- درب حیاط فلزی با جزئیاتی از جنس فرفورژه را مشاهده می کنید .

درب ورودی ساختمان آهنی

۱۰- در آخرین مدل از درب فلزی از دو رنگ کرم و مشکی به صورت تلفیقی استفاده شده که طراحی زیبایی را شاهد هستیم . نظر شما در مورد ۱۰ مدل درب حیاط آهنی جدید چیست ؟ کدام مدل از نظر شما زیباتر بود ؟

تحریریه : خانه طرح
منبع: khanetarh – makhachkala