نقشه ویلا دوبلکس با زیربنای ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر مربع طرفداران زیادی دارد. در این بخش به طراحی ویلا ایرانی می پردازیم که زیربنای ساخت آن در حدود ۲۴۰ متر مریع می باشد. در ادامه به توضیحات تکمیلی نقشه خانه دوبلکس می پردازیم.

توضیحات طراحی ویلا ایرانی

بررسی نقشه ویلا دوبلکس طبقه همکف

نقشه ویلا دوبلکس در ابعاد تقریبی ۷.۵×۱۶ طراحی شده است. متراژ طبقه همکف حدود ۱۲۰ متر مربع می باشد. پلان بر اساس لیست نیازهای یک کارفرما طراحی می شود. در طبقه همکف دوبلکس شاهد فضاهایی از جمله ، لابی پیش ورودی، نشیمن ، آشپزخانه، مطبخ ، راه پله دوبلکس ، لابی خصوصی ، اتاق خواب میهمان ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، کلوزت و … هستیم.

نقشه ویلا دوبلکس

بررسی نقشه ویلا دوبلکس طبقه اول

طراحی ویلا ایرانی در طبقه اول شامل فضاهایی از جمله ، دو اتاق خواب یکی برای فرزند و دیگری برای والدین، لاندری ، تراس ، توالت ، آشپزخانه مینی و نشیمن می شود. متراژ طبقه اول نیز در حدود ۱۲۰ متر مربع می باشد.

نقشه ویلای مدرن

طرح پیشنهادی برای طراحی ویلا ایرانی

برای این نقشه ویلا دوبلکس ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، سنتی ایرانی ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

طراحی ویلا ایرانی

نظر شما در مورد نقشه نقشه ویلا دوبلکس چیست ؟ شما کدام سبک را برای طراحی ویلا ایرانی می پسندید؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh