طراحی فرودگاه ها همیشه یکی از حساس ترین مباحث در معماری هستند ، رعایت نکات و استاندارد های این فضا می بایست به صورت کامل مورد توجه قرار گیرد . البته به این موضوع بایستی اشاره کنیم که طراحی فرودگاه توسط هر مهندس معماری قابل انجام نیست  و از این رو طراحی این پروژه ها توسط مهندسین با رتبه ارشد معماری انجام می شود . اگر دانشجوی معماری هستید و با طراحی پلان فرودگاه آشنایی ندارید ، این پست را به شما اختصاص داده ایم ! در این بخش ، پلان فرودگاه کوچکی را برای شما کاربران خانه طرح با فرمت DWG آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرآر گیرد . قبل از دانلود پلان فرودگاه پیشنهاد می کنیم ابتدا به توضیحات کوتاهی در خصوص پلان فرودگاه توجه فرمایید .

پلان فرودگاه

توضیحات پلان فرودگاه

از سایت پلان فرودگاه شروع می کنیم . این سایت در منطقه ای خارج از شهر و در نزدیکی یک اتوبان قرار گرفته است . فرم فرودگاه کمی پیچیده به نظر می رسد . در قالب این فرم نسبتا پیچیده فضاهای معماری مختلفی از سرویس بهداشتی گرفته تا رستوران و کافی شاپ و سایر فضاهای مورد نیاز برای یک فرودگاه کوچک وجود دارد .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۵ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + برش و پلان ستون گذاری ) است . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۱۰ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد معماری و پلان فرودگاه چیست ؟