طراحی پلان ترمینال مسافربری یکی از موضوعاتیست که بیشتر ، دانشجویان معماری با آن سروکار دارند . طراحی ترمینال کار چندان پیچیده و مبهمی نیست و کافیست با اصول طراحی این گونه فضاها آشنایی داشته باشیم . از این رو قبل از طراحی چنین پروژه هایی بهتر است نمونه های طراحی شده قبلی را مشاهده و به ایده های آنها پی ببریم . اگر شما نیز تا به حال طراحی پلان ترمینال را انجام نداده اید ، می توانید با دانلود این پروژه تا حدودی به مشخصات طراحی پلان ترمینال مسافربری آشنا شوید . پیشنهاد می کنیم قبل از دانلود فایل طراحی ترمینال به توضیحات کوتاهی در این خصوص توجه فرمایید .

دانلود پلان ترمینال

توضیحات پلان ترمینال مسافربری

سایت پلان ترمینال دارای فرم چند ضلعیست و همزمان می تواند ۲۴ اتوبوس را خدمات رسانی کند . این ترمینال دارای فضاهایی از جمله ، اتاق فروش بلیط ، سالن انتظار مسافران و خدمه ، رستوران و کافی شاپ ، سرویس بهداشتی ، فروشگاه ، فضای اداری ، اتاق های استراحت و … می باشد .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۷عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۷ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد پلان ترمینال چیست ؟