طراحی سقف کاذب برای پذیرایی یکی از بیشترین درخواست هایی است که مردم برای ما ارسال می کنند . باز هم قصد داریم در این پست شما را شگفت زده کنیم !!! اینبار مجموعه ای از ۱۰ مدل کناف سقف پذیرایی جدید و لوکس را برای شما طراحان و کارفرمایان آماده انتشار کردیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرآر گیرد . به روال گذشته توضیحاتی مختصر در خصوص سقف کناف خواهیم داد . با خانه طرح همراه باشید .

مزایا و معایب سقف کناف چیست ؟

در مطالب قبلی به صورت کامل به مزایا و معایب سقف کناف پرداختیم . اما به طور خلاصه از مزایای سقف کناف میتوان به سرعت و دقت بالا در اجرا ، هزینه کمتر نسبت به سایر سقف های کاذب ، عایق صوتی و چندین و چند مورد دیگر اشاره کرد . و اما در خصوص معایب این سقف میتوان گفت این سیستم دارای نقص خاصی نبوده و از هر نظر بررسی و رفع ایراد شده است .

هزینه سقف کناف چقدر است ؟

این سوال را بسیاری از کاربران خانه طرح مطرح کرده اند . گروه معماری خانه طرح به صورت حرفه ای در بحث طراحی انواع سقف ها ( از جمله سقف کناف ) فعالیت دارد اما در بحث هزینه اجرای سقف کناف ، این موضوع را از طریق چنین اکیپ اجرایی کناف کار بررسی کردیم و به نتیجه فوق رسیدیم . هزینه هر متر مربع این سقف ، از ۲۰/۰۰۰ تا ۵۵/۰۰۰ تومان متغیر است و میزان حداقلی یا حداکثری قیمت بستگی به نوع طراحی ، جنس و ضخامت کناف دارد .

۱۰ مدل کناف سقف پذیرایی کدامند ؟

خوب وقت آن رسیده نگاهی به ۱۰ مدل کناف سقف پذیرایی بیندازیم .

مدل کناف سقف پذیرایی

۱- طراحی سقف پذیرایی با فرم دایره ، جذابیت خاصی به فضای داخلی می بخشد . استفاده از نقوش ظریف طلایی در سقف به لوکس بودن فضا کمک کرده است .

مدل کناف سقف پذیرایی

۲- دکوراسیون داخلی پذیرایی به سبک کلاسیک است و در طراحی سقف و دیوار ها شاهد استفاده از رنگ کِرم ، طلایی و سفید هستیم . نظر شما در خصوص مدل کناف سقف پذیرایی تصویر بالا چیست ؟

مدل کناف سقف پذیرایی

۳- در یک خانه دوبلکس لوکس ، سقف یکی از مهمترین آیتم ها محصوب می گردد . در طراحی سقف این خانه دوبلکس ، از سقف کناف استفاده شده است .

مدل کناف سقف پذیرایی

۴-  خانه های لوکس ایده های خلاقانه و جالبی دارند . طراحی سقف و دکوراسیون این آپارتمان نیز خارج از این چارچوب نیست !!!

مدل کناف سقف پذیرایی

۵- اگر پذیرایی مربعی شکلی دارید استفاده از سقف کناف ( سقف کاذب ) با فرم گرد پیشنهاد می شود .

مدل سقف پذیرایی

۶- همگون سازی طراحی سقف و کف سازی ، جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی منزل می بخشد .

کناف سقف پذیرایی

۷- یکی از نمونه طرح های اجرایی در واحدی مسکونی ( آپارتمانی در دبی) را مشاهده می کنید .

سقف کناف پذیرایی

۸- نمایی از یک ویلای دوبلکس که درست در بخش بالای سقف دایره ای شکل ، از  یک مبلمان گرد در فضای لابی ( قبل از پذیرایی) استفاده شده است .

سقف کناف پذیرایی

۹- همانطور که قبلا هم اشاره شد طراحی سقف کاذب و به خصوص سقف کناف می بایست با توجه به فرم ساختمان و فضای داخلی صورت بگیرد . در این خصوص در طرح بالا که متعلق به یکی از خانه های لوکس در دبی است شاهد بهره گیری صحیح از فرم های حجمی هستیم .

سقف کاذب کناف

۱۰- نگاهی به کف سازی و طراحی سقف تصویر بالا بیندازید ؟! به واقع کف سازی به مانند آینه ای ، جزئیات سقف را نمایان می سازد و همگونی مناسبی بین طراحی سقف و کف سازی قابل مشاهده است . آیا ۱۰ مدل کناف سقف پذیرایی ، زیبا و جالب توجه بودند ؟ مثل همیشه منتظر نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما هستیم .

تحریریه : خانه طرح | منبع: khanetarh.com