نقشه و پلان های ویلایی بر اساس فاکتور های مختلفی طراحی می شوند. نکته مهم در طراحی هر نقشه ویلایی علاوه بر اصول و ضوابط معماری ، توجه به نیازها و خواسته های کارفرمای پروژه است. ممکن است کارفرمای پروژه از طراح درخواست نماید که حریم خصوصی در فضاهای معماری نباشد! و یا تاکید کارفرما به ضرورت این موضوع در طراحی پلان باشد. لازم به ذکر است ما به دلیل فرهنگ ایرانی که از تاریخ هخامنشیان به اهمیت حریم خصوصی و عمومی در معماری تاکید داشته اند به این موضوع پایبند بوده ایم ، مگر به درخواست کارفرما. در این بخش به نقشه خانه سه خوابه ۱۴۰ متری می پردازیم که دوستادر حریم خصوصی و عمومی می باشد.

توضیحات نقشه خانه سه خوابه ۱۴۰ متری

بررسی پلان معماری:

نقشه خانه سه خوابه ۱۴۰ متری در ابعاد ۱۳*۱۰.۶ طراحی شده است. ابعاد دقیق این پلان ۱۳۸ متر مربع می باشد. در طراحی این پلان شاهد فضاهایی از جمله ، لابی ورودی ، سرویس توالت ، لابی خصوصی ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب فرزندان ، سالن نشیمن ، آشپزخانه ، آشپزخانه مخفی (مطبخ) و پنتری هستیم. در طراحی این پلان خبری از پرتی فضا نیست و شاهد یک عرصه بندی صحیح و منطبق بر خواسته ها و نیازهای کارفرما هستیم.

نقشه خانه سه خوابه 140 متری

نمای پیشنهادی برای نقشه خانه سه خوابه ۱۴۰ متری

برای این نقشه خانه سه خوابه ۱۴۰ متری ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه ویلایی همکف

نظر شما در مورد نقشه خانه سه خوابه ۱۴۰ متری چیست ؟ ایا طراحی این پلان ویلایی مورد توجه شما قرآر گرفت؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh