طراحی ساختمان مسکونی چند طبقه در سال های اخیر مشتریان بیشتری پیدا کرده است .با توجه به درخواست شما کاربران مبنی بر ارسال نقشه آپارتمان های چند طبقه مسکونی ، تصمیم به معرفی یک  پلان ساختمان مسکونی ۷ طبقه گرفتیم . قبل از دانلود پلان می توانید به توضیحات خلاصه ای که در این خصوص بیان کرده ایم توجه فرمایید .

پلان ساختمان مسکونی

توضیحات پلان ساختمان مسکونی ۷ طبقه

پلان ساختمان مسکونی ۷ طبقه در زمینی به سطح اشغال ۲۴۵ متر مربع طراحی شده است . فرم این ساختمان مسکونی ۷ طبقه به صورت دایره و در مقاطعی به شکل منحنی در نظر گرفته شده است . این ساختمان مسکونی در هر طبقه دارای ۲ واحد مستقل است . یکی از واحد ها کمی بزرگتر طراحی شده و دارای ۳ اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و پذیرایی می باشد . واحد دوم نیز دارای ۲ اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و پذیرایی می باشد . در طراحی این پلان ساختمان مسکونی ، فضاهای مختلف از نورگیری مطلوبی برخوردار هستند .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + نما + برش + پلان فونداسیون + پلان تیرریزی ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد پلان ساختمان مسکونی ۷ طبقه چیست ؟