آیا به دنبال پلان آپارتمان دو واحدی مدرنی هستید که به صورت نقشه دو خوابه شیک و بدون پرتی طراحی شده باشد؟ در این بخش از وب سایت خانه طرح به سراغ نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری می رویم که توسط وب سایت خانه طرح به سرپرستی مهندس خیری طراحی شده است. با خانه طرح در بررسی این پلان مسکونی همراه باشید.

توضیحات پلان آپارتمان دو واحدی با نقشه دو خوابه

بررسی پلان تیپ طبقات:

پلان آپارتمان دو واحدی در ابعاد ۱۳ در ۱۹ طراحی شده و سهم هر واحد، ۱۱۵ متر مربع می باشد. نقشه دو خوابه طراحی شده و هیچ گونه پرتی فضایی مشاهده نمی شود. یکی از نکات مهم در طراحی این پلان مسکونی در نظر گرفتن حریم خصوصی و عرصه بندی صحیح فضاهای معماریست که باعث شده شاهد طراحی پلان کاربردی و در عین حال نقشه مدرن و لوکسی باشیم. از جمله فضاهای طراحی شده در این نقشه می توان به لابی ورودی ، سرویس توالت ، آشپزخانه ، بالکن ، سالن نشیمن ۴۲ متر مربعی ، لابی خصوصی ، سرویس حمام ، اتاق خواب فرزند ، اتاق خواب مستر و سرویس بهداشتی اشاره نماییم.

پلان آپارتمان دو واحدی

نمای پیشنهادی برای پلان آپارتمان دو واحدی (نقشه دو خوابه)

برای این پلان آپارتمان دو واحدی ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد. لازم به ذکر است نمای فوق توسط (طراحان امین حاج محمدی ، سینا زارع ، مصباح دولت انجام شده است و این نما صرفا جنبه پیشنهادی برای پلان طراحی شده را دارد)

نقشه دو خوابه

نظر شما در مورد پلان آپارتمان دو واحدی چیست ؟ ایا طراحی نقشه دو خوابه مورد توجه شما قرآر گرفت؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh