یک نقشه ساختمان مسکونی ۲۰۰ متری می تواند سراسر از ایده های جالبی باشد . به این نکته توجه کنید که هر ساختمانی متناسب با نیازهای کارفرمایش طراحی می شود . بنابراین صرفا از روی خواسته های کارفرما نمی توان طراحی یک نقشه ساختمان را خوب یا با ارزیابی کرد . در این بخش یک نقشه ساختمان مسکونی ۲۰۰ متری را برای شما کاربران خانه طرح آماده کرده ایم . پیش از دانلود ، توضیحاتی کوتاه در خصوص پلان این ساختمان مسکونی بیان می کنیم .

نقشه ساختمان مسکونی 200 متری

توضیحات نقشه ساختمان مسکونی ۲۰۰ متری

نقشه ساختمان مسکونی ۲۰۰ متری از سه طبقه تشکیل شده است . در طبقه زیر زمین یک واحد ۲ خوابه به همراه فضای انباری و موتورخانه طراحی شده است . در طبقه همکف اوضاع کمی متفاوت تر است ! یک واحد ۲ خوابه و یک واحد کوچک یک خوابه مشخصه طراحی فضای طبقه اول این ساختمان مسکونی است . طبقه اول نیز دقیقا تیپ طبقه همکف است با این تفاوت که دسترسی به واحد یک خوابه تنها از طریق فضای راه پله (راه پله مشترک بین واحد ها) امکان پذیر است . این بود توضیحات نقشه ساختمان مسکونی ۲۰۰ متری که امیدواریم مورد توجه شما قرآر گیرد .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + نمای ساختمان ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه ساختمان مسکونی ۲۰۰ متری چیست ؟