نقشه ساختمان دو طبقه مجزا معمولا برای کارفرمایانی طراحی می شود که خواسته های اختصاصی و منحصر به فردی برای پروژه و نقشه ساختمان خود دارند. در این بخش به نقشه ای می پردازیم که طبقه همکف سه خوابه ، طبقه اول دو خوابه و نمای آن بر اساس سبک کلاسیک (نمای رومی) طراحی شده است.  در ادامه با بررسی این پروژه همراه خانه طرح باشید.

توضیحات نقشه ساختمان دو طبقه مجزا

نقشه سه خوابه :

نقشه ساختمان دو طبقه مجزا در طبقه همکف به صورت سه خوابه طراحی شده است. پرتی فضای عرصه های داخلی صفر است و تمامی امکانات مورد نیاز از جمله لابی خصوصی ، خواب مستر ، هال و پذیرایی ، آشپزخانه و مطبخ ، لاندری ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، لابی خصوصی و لابی فیلر ورودی تابیه شده است.

نقشه خانه سه خوابه

نقشه دو خوابه :

پلان طبقه اول به صورت دو خوابه طراحی شده و تمامی امکاناتی که در طبقه همکف شاهد هستیم در طبقه اول با متراژ بیشتر در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است عرض پلان فوق کمتر از ۱۲ متر می باشد.

نقشه دو خوابه

نمای پیشنهادی برای نقشه ساختمان دو طبقه مجزا

برای این نقشه ساختمان دو طبقه مجزا ، نمای کلاسیک پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای مدرن ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه خانه سه خوابه

دیدگاه شما در خصوص نقشه خانه یک طبقه چیست ؟ طراحی نقشه خانه سه خوابه بیشتر مورد سلیقه شما واقع شد یا طراحی نقشه دو خوابه ؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh