اگر به دنبال نقشه خانه یک خوابه ۶۰ متری به صورت ویلایی می گردید و ویلا شیروانی با نمای مدرن برای شما اولویت دارد در این بخش قصد معرفی نقشه خانه ویلایی ۶۰ متری را داریم که با عرض ۸.۵ متر طراحی شده است. این نقشه در زمین شمالی به مساحت تقریبی ۲۰×۵۰ موقعیت یابی شده که شما می توانید این پلان را در زمین هایی با مساحت بیشتر نیز اجرا کنید. ابعاد ویلا ۷*۸.۵ متر می باشد. در ادامه به توضیحاتی مفید و مختصر در خصوص نقشه خانه دوبلکس می پردازیم. همچنین در پست قبل به نقشه خانه باغ ۵۰ متری با طراحی مدرن اشاره کرده بودیم که مشاهده این پست می تواند برای شما مفید واقع شود.

نقشه خانه ویلایی ۶۰ متری (ویلا شیروانی)

پلان همکف :

نقشه خانه ویلایی ۶۰ متری به صورت یک خوابه طراحی شده است. سقف ویلا شیروانی است و نقطه قوت طراحی به حساب می آید. دسترسی به ویلا از دو ضلع شمالی و جنوبی ساختمان میسر است. برای ورود به داخل ویلا، بعد عبور از تراس ۱۶ متر مربعی وارد فضای پیش ورودی (لابی) می شویم. در این فضا دسترسی به اتاقِ خواب ، حمام و سرویس بهداشتی فراهم است. در ادامه با فضاهای نشیمن ، آشپزخانه و غذاخوری مواجه می شویم که در تصویر زیر پلان ویلا را مشاهده می کنید.

نقشه خانه ویلایی 60 متری

نمای پیشنهادی برای نقشه خانه ویلایی ۶۰ متری (ویلا شیروانی)

برای این ویلا شیروانی ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییراتی که توسط مهندس معمار صورت می پذیرد ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

ویلا شیروانی

نقشه خانه یک خوابه 60 متری

نظر شما در مورد نقشه خانه ویلایی ۶۰ متری (ویلا شیروانی) چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh