متراژ ۱۲۰ متر مربع ، یکی از متراژهای بسیار محبوب برای ساخت خانه های آپارتمانی محسوب می گردد. خانه هایی در این متراژ ، می توانند دو خوابه یا سه خوابه طراحی شوند. طبیعتا اگر نشیمن بزرگ برایتان در اولویت نخست است پیشنهاد ما ساخت یک منزل دو خوابه است. در این بخش از وب سایت خانه طرح نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری را آماده کرده ایم که به صورت دو خوابه طراحی شده است. این خانه ۱۲۰ متر مربعی به دلیل شمالی بودن زمین یک حیاط خلوت در انتهای ساختمان تعبیه کرده تا بدین روش نور اتاق خواب های و راه پله تامین گردد. در ادامه به توضیحاتی که در خصوص نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری آماده کرده ایم توجه شما را جلب می نماییم.

نقشه خانه دو خوابه 120 متری

توضیحات نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری

نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری فوق در زمین مستطیلی شکل به مساحت ۱۸۰ متر مربع طراحی شده است . این نقشه شامل پلان طبقه همکف ، پلان طبقه اول و پلان طبقه دوم می باشد . طبقه اول و دوم به صورت تیپ طراحی شده و شامل فضاهای ( سالن نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب والدین ، اتاق خواب فرزند ، سرویس حمام ، سرویس توالت و تراس) می باشد. در طبقه همکف فضای پارکینگ و یک سوئیت کوچک طراحی شده است.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۵ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + نما + برش + پلان شیب بندی ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری چیست ؟