طراحی داخلی منزل به صورت تک رنگ یکی از مشخصه های سبک مینیمال است . برای طراحی دکوراسیون منزل به صورت تک رنگ معمولا از رنگ های متمایل به سفید و روشن استفاده می شود . آبی کم رنگ ، سبز کم رنگ و … . در این بخش یک دکوراسیون صورتی کالباسی را مورد بررسی قرآر می دهیم که توجه خانم ها را بیشتر به خود جلب می کند . واقعیت امر این است که وقتی صحبت از رنگ صورتی کالباسی به میان می آید ، جنسیت این رنگ کاملا برملا می شود . رنگ صورتی کالباسی یکی از محبوب ترین رنگ هایی است که بسیاری از دختران آن را دوست دارند و حتی لوازم شخصی خود را با آن سِت می کنند . حالا فکر کنید دکوراسیون منزلی با همین رنگ بندی طراحی شود ! با خانه طرح برای دیدن تصاویر بیشتر از این دکوراسیون زیبا همراه باشید .

طراحی داخلی منزل با دکوراسیون صورتی کالباسی

طراحی داخلی منزل

دیوار ، سقف و بدنه با رنگ صورتی کالباسی دیزاین شده اند . یکی از نکات مهم در طراحی داخلی منزل (تصویر بالا) ، ایجاد قوس و از بین بردن لبه دیوار است. فضای داخلی که این قوس در داخل آن مشاهده می شود مربوط به حمام است.

دکوراسیون صورتی

این دکوراسیون صورتی کالباسی دارای یک پذیرایی و آشپزخانه کوچک است . فضای پذیرایی و آشپزخانه در ارتباط مستقیم با یک دیگر طراحی شده اند . نکته جالب در مورد دکوراسیون آشپزخانه است که از رنگ سفید برای کابینت ها و رنگ صورتی برای دیوار آشپزخانه استفاده شده است.

دکوراسیون صورتی

ایجاد طبقاتی برای قرار دادن گل و گیاهان در فضای آشپزخانه ایده ای کاربردی و نشاط بخش است . طراحی داخلی منزل با چنین ایده هایی است که به پختگی هر چه بیشتر می رسد.

طراحی داخلی منزل

این دکوراسیون صورتی ، مبلمان ناهارخوری ای با همین طیف رنگی دارد . صندلی ها با رنگ صورتی و میز با پارچه ای سفید رنگ ، مزین شده است. وجود یک پنجره سرتاسری در رو به روی آشپزخانه باعث شده ، رنگ های صورتی و سفید در بهترین حالت ممکن نمایان شوند.

طراحی دکوراسیون داخلی

به دکوراسیون اتاق خواب می رسیم . دکوراسیونی که حال و هوای اتاق خواب دخترانه و اتاق خواب عروس را دارد .

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون منزل

این ایده خلاقانه فقط می تواند برای سرویس حمام عروس باشد. نظر شما در مورد طراحی داخلی منزل با دکوراسیون صورتی رنگ چیست ؟ دیدگاه های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طراحی دکوراسیون داخلی

تحریریه خانه طرح
منبع : interiordesign – khanetarh