طراحی خانه دوبلکس مدرن در صورتی می تواند حس و حال یک خانه لوکس را به شما منتقل کند که یک سری اصول و قواعد طراحی معماری در آن رعایت شده باشد. در مرحله اول شما نیاز به طراحی پلان معماری خانه دوبلکسی دارید که منطبق بر اصول و استاندارد های معماری و چاشنی خلاقیت طراحی شده باشد. در مرحله دوم شما باید از متریال های مدرن و البته خاص استفاده نمایید. در اینجا به بررسی خانه دوبلکسی می پردازیم که از نظر طراحی و متریال می تواند در دسته خانه های لوکس و لاکچری قرآر بگیرد.

خانه دوبلکس مدرن : طراحی این خانه لوکس فوق العاده است.

خانه لوکس

این خانه دوبلکسِ مدرن با سقف بلند به همراه پنجره های یکپارچه ، طراحی شده است و همین موضوع باعث شده طراحی این خانه لوکس کمی اغراق آمیز به نظر برسد. یک مشخصه خانه لوکس و لاکچری بهره گیری از متریال های لوکس و مدرن است. در بخش کف سازی شاهد استفاده از سنگ مرمریت طوسی با رگه های سفید رنگ هستیم. مبلمان نشیمن با رنگ روشن انتخاب شده است. بخش غذاخوری با میز شیشه ای و صندلی طوسی رنگ انتخاب شده و برای جلوگیری از تیرگی بیش از اندازه ناهار خوری از قالیچه طوسی روشن استفاده شده است که تناسب رنگی قابل قبولی با رنگ کف سازی و رنگ صندلی دارد.

خانه های لوکس

خانه دوبلکس مدرن

بر روی دیوار روبروی میز غذاخوری سه تابلوی غول آسا به سبک اکشن نصب شده که فضای دکوراسیون داخلی را مرموز و پیچیده کرده است. یک لوستر طلایی رنگ نیز بر روی میز ناهار خوری جلب توجه می کند.

خانه لوکس

عکس خانه های دوبلکس ایرانی

در روبروی فضای نشیمن یک دیوارهِ سبزِ عمودی با فرم دایره به همراه نور مخفی طراحی شده و از چوب ترموود برای بدنه دیوار و از سنگِ تراورتن برایِ میزِ تلویزیونِ طرحِ شومینه استفاده شده است.

خانه دوبلکس مدرن

راه پله با فرم منحنی طراحی شده و در موقعیت خوبی از این خانه دوبلکس مدرن تعبیه شده است.

ساختمان دوبلکس

طراحی این خانه دوبلکس مدرن فوق العاده زیبا و چشم نواز است.

طراحی خانه دوبلکس

همه چیز در سرجای خود قرار دارد.

خانه دوبلکس

مدل خانه دوبلکس

آشپزخانه نیز با ترکیبی از ۳ هارمونی سفید طوسی و قوه ای طراحی شده و یکی از نکات کاربردی آشپزخانه طراحی میز کانتر ۶ نفره برای صبحانه خوری است. کف سازی آشپزخانه با یک پله از فضای نشیمن جدا شده و برای جلب توجه بیشتر یک شلنگ نوری در زیر لبه پله کار شده است. برای کف سازی آشپزخانه از سرامیک طرح چوب بهره گرفته شده است.

دکوراسیون داخلی دوبلکس

نظر شما در مورد طراحی خانه دوبلکس مدرن چیست؟ آیا طراحی این خانه می تواند نظر شما را در خصوص یک خانه لوکس و لاکچری جلب نماید؟ دیدگاه های هود را در خصوص این منزل با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance