بهترین دکوراسیون منزل از میان دو سبک معماری مدرن و معماری کلاسیک کدام است؟ برای پاسخ به این سوال سلیقه افراد حرف اول را میزند. اما به لحاظ زیباشناختی معماری ، هر دو سبک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به این صورت که اگر شما از لحاظ مالی کمی در محدودیت باشید ، انتخاب سبک مدرن ، کاربردی و عاقلانه تر است و اگر مشکلی در اجرای سبک دکوراسیون کلاسیک ندارید و البته به این سبک علاقه مند باشید ، سبک کلاسیک می تواند انتخاب اول لوکس پسندان باشد. در ادامه دو پروژه موردی که می توانند کاندیدای بهترین دکوراسیون منزل باشند را بررسی می کنیم.

بهترین دکوراسیون منزل از میان دو سبک مدرن و کلاسیک

نمونه موردی دکوراسیون کلاسیک :

در طراحی داخلی دکوراسیون کلاسیک ، استفاده از جزئیات در طراحی دیوار ، سقف و کف سازی کاملا مشهود است و همین عامل باعث شده این سبک از معماری ، بسیار پر خرج باشد و در کمتر ساختمان مسکونی شاهد بهره گیری از این سبکِ معماری هستیم. استفاده از این جزئیات علاوه بر معماری ساختمان ، اجزای مبلمان داخلی ، گلدان ، لوستر ، درب ، پنجره و … را در بر می گیرد. رنگ محبوب مورد استفاده در سبک دکوراسیون کلاسیک ، ترکیب رنگی کِرِم ، قهوه ای و طلایی است.

بهترین دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی منزل

بهترین دیزاین خانه

بهترین دکوراسیون خانه

دکوراسیون داخلی کلاسیک

بهترین دیزاین منزل

بهترین طراحان دکوراسیون داخلی منزل

نمونه موردی دکوراسیون مدرن را ببینید :

دکوراسیون مدرن یک سبک معماری به دور از هرگونه عناصر بلااستفاده است. دکوراسیون مدرن چه در ساختمان های لوکس و گران قیمت و چه در ساختمان هایی که با قیمتی مناسب ساخته می شوند می تواند مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه در اکثر ساختمان های ایرانی ، دکوراسیون مدرن به صورت کاملا غلط طراحی و اجرا می شود. به این صورت که در بسیاری از موارد شاهد هستیم که طراحی دیوار به سبک مدرن است ، اما تابلوی مورد استفاده بر روی دیوار به سبکِ کلاسیک است. طراحی سقف به سبک مدرن انجام شده اما از لوستری به سبک کلاسیک جهت روشنایی استفاده شده است. در صورت طراحی صحیح و اصولی ، دکوراسیون مدرن می تواند لقب بهترین دکوراسیون منزل را از آن خود نماید ، البته (همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد).

بهترین دکوراسیون منزل

بهترین دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی مدرن

بهترین دکوراسیون خانه  بهترین طراحی داخلی منزل

انتخاب شما از میان دو سبکِ دکوراسیون مدرن و دکوراسیون کلاسیک چیست؟ دیدگاه های خود را در این خصوص با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh