طراحی دفتر کار مدرن و جذاب می تواند در افزایش راندمان کارکنان یک شرکت یا اداره ، تاثیر بسزایی داشته باشد. طراحی دفتر کار می تواند به سبک مدرن انجام شود. از این رو می بایست به اصول معماری مدرن در طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری پایبند بود. در اینجا به بررسی کوتاه و اجمالی دفتر کاری می پردازیم که تنها ۷۰ متر مربع متراژ دارد.

بررسی طراحی دفتر کار مدرن

طراحی دفتر کار

در هنگام ورود به این دفتر کار با فضای انتظار (لابی) مواجه می شویم. اتاق مدیریت و کنفرانس در نزدیکی درب ورودی و به صورت شیشه ای طراحی شده و مدیر شرکت، دید مناسبی به کارکنان و محیط پیرامونش دارد. این دفتر کار برای ۱۲ نفر پرسونل طراحی شده و یک کمد دیواری بزرگ برای نگهداری لوازم شخصی کارکنان در نظر گرفته شده است.

طراحی دفتر كار

دکوراسیون داخلی دفتر کار

با نوجه به کوچک بودن فضای داخلی دفتر کار از هارمونی روشن برای طراحی دکوراسیون دفتر کار استفاده شده است. بهره گیری از کاکتوس های سبز حس نشاط آوری به محیط دفتر کار بخشیده است.

دکوراسیون دفتر اداری مدرن

نظر شما در مورد طراحی دفتر کار مدرن چیست؟ آیا طراحی داخلی این دفتر کار می تواند ایده قابل قبول و رضایت بخشی برای محیط کاری شما باشد؟ در این خصوص دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance