نیمی از جذابیت کار حرفه ای، یک دفترکاری مجلل و گسترده است که دربردارنده یک فضای عالی،  بازوبسته و نورانی برای اندیشیدن و تفکر می باشد. چرا فضای کاری خانه شما متفاوت است؟ این ۲۰ دکوراسیون دفتر کار الهام بخش ، می تواند ذهن و انتخاب های شما را بازکند، و دیدگاهی متفاوت را در شما ایجاد کند که هر روز صبح چگونه به این اتاق بنگرید. دفترهای طراحی شده در فضاهای محدود یا دفاتر طراحی که به عنوان بخشی از یک اتاق خواب می باشد،  نمونه هایی در سراسر جهان هستند که فضای سفید را در ذهن دارند. به نور، هوا و نحوه چیدمان دکوراسیون فکر کنید. به این فکر کنید که رنگ ها نقاط کانونی را به فضای شفاف اضافه می کنند. به کاربرد کشوها و نردبان ها و فضای کاری فکرکنید که نشان دهنده فکرخلاق و جسارت در طراحی هستند. منبع الهام بخش را بیابید و ذهن را با این طرح های زیبا و خلاقانه دفاتر کاری آشنا کنید. با خانه طرح در معرفی ۲۰ دکوراسیون دفتر کار همراه باشید .

نگاهی به ۲۰ دکوراسیون دفتر کار کوچک و بزرگ

دکوراسیون دفتر کار

۱- از دکوراسیون دفتر کاری ( تصویر بالا ) شروع می کنیم . سقف های سفید و روشن، به رنگ قرمز آدامس های بادکنکی و آبی اقیانوسی اجازه می دهد مرز این دفتر طراحی مینیمال را تعیین کنند.

دکوراسیون دفتر کار

۲- طرح های مواج و تقریبا نزدیک بهم، جذابیت را به دیوارهای سفید وساده اضافه می کند.

دکوراسیون اتاق کار کوچک

۳- سه نوع چوب با قاب سیاه و سفید، شخصیت را به یک فضای شفاف نورو هوا معرفی میکند.

دکوراسیون دفتر کار

۴- دایره ای از عکس های تک رنگ و مستطیل شکل، یک نقطه کانونی در جلوی یک نورگیر سقفی ایجاد می کند. دکوراسیون دفتر کاری فوق واقعا زیباست !

دکوراسیون دفتر کار شیک

۵- قفسه ها و میزهای ذغالی رنگ ، در ترکیب با پرده های رومی و پوشش گیاهی دکوراسیون دفتر کار را بزرگتر کرده اند.

طراحی اتاق کار

۶- دکوراسیون دفتر کار با کف پوش های سفید سفالی، یادآور اوقات سپری شده در کافه های ساحلی است.

دکوراسیون دفتر کار

۷- محافظ ساده صفحه نمایش سیاه و سفید، می تواند به عنوان عنصر مرکزی یک اتاق مینیمالیستی عمل کند.

دکوراسیون اتاق کار

۸- پنجره های فرانسوی و فضاهای تمیز، ردیف گلدان های برجسته، صندلی های خزدار و پادری های پشمی حلقوی شکل، فضای کار تازه ای را به نمایش می گذارد.

طراحی داخلی دفتر

۹- سطوح طولانی فضا را خیال انگیز میسازد که بوسیله عکس های سیاه و سفید در قاب معینی قرار می گیرد.

طراحی دفتر کار

۱۰- فضای طولانی راهرو می تواند به عنوان یک دفترکار کوچک عمل کند، زیرا کف سنگی و میزهای چوبی آن فضای کاری را به نمایش می گذارد. قفسه های کتاب، هم جذابیت و هم فضای مناسب را ایجاد می کند.

طراحی داخلی دفتر

۱۱- دکوراسیون دفتر کار هنرمند ، نیازهای متفاوتی دارد. بوم های نقاشی می تواند در گوشه این فضای کاری جای گیرد، جایی که قاب های تک رنگ و الهام بخش دیوار را پر کرده اند، تمام اشیا سفید و چوبی اتاق باعث ایجاد تنفس در فضا شده اند.

دیزاین دفتر کار کوچک

۱۲- ورودی این دفتر باعث خلق یک فضای جدید می شود. جایگاه ملزومات کار روی قاب مشبک روی دیوار ،که انعکاس آن روی صندلی موجود است، میباشد.

دکوراسیون دفتر کار

۱۳- دفاترکاری دونفره می توانند در یک فضای بزرگتر قرار گیرند. دیوارهای ذغالی رنگ و مبلمان ساده،بهمراه طراحی یک کف پوش چوبی، زیباتر بنظر میرسد.

دکوراسیون اتاق کار کوچک

۱۴- پنجره ها و نردبان تنها مبلمان منحصربفرد این دفتر جمع و جور، با دیوارهای سفید و کف پوش چوب ساج می باشد.

دکوراسیون اتاق کار اداری

۱۵- یک پس زمینه شاخص می تواند نقش مهمی در ادغام عناصر اتاق بازی کند. به قفس پرنده و قفسه بندی توجه کنید. این عناصر برای استاندارد بنظررسیدن طرح بسیارمهم هستند.

دکوراسیون اتاق کار

۱۶- فضاهای کاری درکنار تخت می توانند به کمک فضای سفید، نقل قول ها و تعابیر الهام بخش و گوشه های مشخص شده، کار کنند.

طراحی داخلی دفتر

۱۷- یک اثر مشابه در این فضای کاری طراحی شده، نشان داده شده است که دیوارهای قفسه بندی و یک حلقه ورزشی پلاستیکی معرف یک عنصر بازی است.

دکوراسیون دفتر کار

۱۸- مجموعه ای از رنگ ها با یک کمد لیمویی رنگ می تواند عمده فضای اتاق را به فضایی که حمایت کننده نقش های هنری است تبدیل کند. شما می توانید به جزئیاتی که در اینجا می بینید توجه کنید.سطل زباله منحصربفرد را بررسی کنید.

دکوراسیون اتاق کار در منزل

۱۹- تصاویر و قاب عکس افراد معمولا حس انسانی را به یک فضای صرفا کاری منتقل می کند.

دکوراسیون دفتر کار

۲۰- اتاق های آیینه ای و شفاف با پنجره های سایه دار گسترده، فضایی سبک را به ذهن ارائه می دهد. نظر شما در مورد دکوراسیون دفتر کار چیست ؟

ترجمه : خانه طرح | منبع: home-designing