برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن و لوکس می بایست به اصول مهمی توجه نماییم. نکته اول در “طراحی پلان معماری” است که همه ی فضاها بایستی بر اساس نیاز کارمندان و اصول و ضوابط ساختمان های اداری طراحی و بهینه سازی گردند. نکته دوم نوع و بکارگیری متریال هایی است که حس یک فضای مدرن و لوکس را به شما منتقل می کنند. در اینجا یک نمونه قابل قبول از طراحی دکوراسیون اداری مدرن و لوکسی را معرفی می کنیم که در شهر دبی طراحی و ساخته شده است.

تصاویر طراحی دکوراسیون اداری مدرن را مشاهده نمایید

دکوراسیون داخلی اداری

بخش پذیرش کارفرمایان (لابی) یکی از فضاهای بسیار مهم در طراحی دکوراسیون اداری مدرن است. پیشنهاد می کنیم از متریال های جدید برای این بخش استفاده کنید.

دکوراسیون اداری لوکس

از نورپردازی مدرن برای تامین روشنایی و زیباسازی فضای داخلی استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون اداری

این ساختمان اداری با این سبک از چیدمان معماری می تواند ۱ مدیر و ۲۱ پرسونل را در درون خود جای دهد. همچنین ۵ اتاق با بهره گیری از پارتیشن به صورت خصوصی طراحی شده اند.

دیزاین دفتر کار

متریال به کار رفته در طراحی این فضای اداری از اپکسی و چوب ترموود است که حس لوکس بودن فضاهای معماری را دو چندان کرده است.

طراحی دکوراسیون اداری

این مدل از طرح چوب که برای مبلمان و طراحی سقف و بدنه دیوار استفاده شده که یکی از لاکچری ترین متریال هاست!

طراحی داخلی اداری مدرن

استفاده از لوستر های مربعی فلزی علاوه بر تامین نور فضای داخلی ، به جذابیت دکوراسیون ساختمان اداری افزوده است.

دکوراسیون دفتر کار مدیریت

دکوراسیون اداری مدرن با هارمونی کرم قهوه ای طراحی شده که جزء هارمونی های لوکس به شمار می رود.

دکوراسیون اداری مدرن

و این هم از اتاق مدیر که یکی از نکات مهم در طراحی یک اتاق مدیر داشتن یک ویو مناسب به فضای بیرون است. پیشنهاد می کنیم از پنجره های سرتاسری و بزرگ برای اتاق مدیر استفاده نمایید. متریال مورد استفاده در این فضا از پنل PVC و چوب mdf هایگلاس برای بدنه و برای کف از اپکسی است. امیدواریم از دیدن این تصاویر لذت کافی را برده باشید. در پایان منتظر دیدگاه شما در خصوص طراحی دکوراسیون اداری مدرن و لوکس هستیم.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – antonovich-design