اگر زمینی به مساحت تقریبی ۱۸۴ متر مربع داشته باشیم، طبق قوانین شهرداری با تراکم ۶۰ درصد، مجاز به ساخت ۱۱۰ متر مربع هستیم. البته این میزان درصد، بنا به ضوابط هر شهر یا محله … می تواند کمتر یا بیشتر باشد. در این بخش به بررسی کوتاه و اجمالی نقشه ساختمان دو خوابه ۱۱۰ متری می پردازیم که بر اساس نیاز های کارفرما و اصول و قوائد معماری طراحی شده است. با خانه طرح همراه باشید.

توضیحات نقشه ساختمان دو خوابه ۱۱۰ متری

پلان تیپ طبقات :

نقشه ساختمان دو خوابه ۱۱۰ متری در زمینی به مساحت ۱۸۵ متر مربع طراحی شده است. در طراحی این پلان معماری توجه به عملکرد فضاها بسیار حائز اهمیت بود. از جمله توجه به فضاهای عمومی و خصوصی ، دسترسی آشپزخانه در نزدیکترین نقطه ورود و … . هنگام ورود به کابین آسانسور درست در روبروی درب ورودی آپارتمان پیاده می شوید و بعد از ورود از درب آپارتمان، فضای لابی ، پذیرای ورود شماست. در فضای لابی، سرویس بهداشتی و کمد کفش و لباس تعبیه شده است. پس از ورود از فضای لابی می توانید وارد لابی خصوصیِ اتاق خواب و حمام شوید و یا فضای آشپزخانه و نشیمن را انتخاب نمایید. در ادامه تصویر پلان تیپ طبقات را برای شما کاربران خانه طرح به اشتراک گذاشته ایم.

نقشه ساختمان دو خوابه

نمای پیشنهادی برای نقشه ساختمان دو خوابه :

برای نقشه ساختمان دو خوابه ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نمای ساختمان دو خوابه

نظر شما در مورد نقشه ساختمان دو خوابه ۱۱۰ متری چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh