طراحی دکوراسیون خانه ، آن هم یک دکوراسیون خانه ۸۰ متری ، خواسته بسیاری از کارفرمایان است. هنگامی که صحبت از طراحی دکوراسیون ارزان قیمت به میان می آید خواسته یا ناخواسته به سمت سبک معماری مینیمال کشیده می شویم . پس جای تعجب ندارد طراحی دکوراسیون خانه ۸۰ متری که قصد بررسی آن را داریم به سبک مدرن و از نوع مینیمال باشد. این آپارتمان مدرن به شکل دو خوابه طراحی شده که در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص طراحی داخلی پذیرایی ، اتاق خواب ها ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه خواهیم داد. مثل همیشه با خانه طرح همراه باشید.

بررسی طراحی دکوراسیون خانه ۸۰ متری

دکوراسیون آپارتمان

در بررسی دکوراسیون خانه ۸۰ متری ابتدا از دکوراسیون لابی شروع می کنیم. هنگامی که درب واحد را باز می کنیم با تصویر بالا مواجه می شویم. پاف ، میز آرایش ، کمد لباس و کفش در این لابی کوچک تعبیه گشته است. طراح آرشیتکت سعی کرده با استفاده از نورپردازی جلوه جذاب تری به فضای لابی ببخشد.

طراحی دکوراسیون

در طراحی دکوراسیون خانه فوق شاهد بهره گیری از هارمونی گرم در قسمت بدنه ، کف و سقف ساختمان هستیم. پارکت به واسطه هارمونی گرمش باعث حس آرامش و اطمینان در فضای نشیمن شده و استفاده از المان هایی چون دایره که با نور مخفی گرم همراه شده اند و همچنین کوسن هایی به رنگ سبز جنگلی به میزاین این آرامش افزوده است.

دکوراسیون خانه 80 متری

یکی از بخش مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون خانه ۸۰ متری ، فضای دیوار پشت تلویزیون است. در طراحی این دیوار از خطوط عمودی ساده در کنار ۲ باکس مستطیلی شکل استفاده شده که تلفیق جالبی به نظر می رسد.

دکوراسیون اپارتمان 80 متری

خبری از اختلاف سطح بین فضای آشپزخانه و نشیمن نیست و البته میز کانتر جای خود را به یک میز ناهار خوری ۶ نفره داده است. درب کابینت ها به صورت مگنتی (بدون دستگیره) طراحی شده و شاهد یک نورپردازی خطی در زیر کابینت هستیم که همین امر جلوه زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه بخشیده است.

طراحی دکوراسیون

این آپارتمان ۸۰ متری به صورت دو خوابه طراحی شده و همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید ، در کف سازی کل ساختمان از یک متریال و یک کد رنگ استفاده شده است. یکی از نکات جالب در طراحی این اتاق خواب ، تراس پر نوری است که در پشت اتاق خواب به صورت پنجره سرتاسری طراحی شده که می تواند فضای خوبی جهت مطالعه در روز و یا صرف یک نوشیدنی باشد.

دکوراسیون داخلی منزل

اتاق خواب والدین را مشاهده می کنید که ویو بهتری به نسبت اتاق خواب فرزند دارد. در طراحی داخلی این اتاق خواب از نورپردازی مصنوعی به اشکال مختلفی استفاده شده است. همچنین یک کمد دیواری جمع و جور نیز تعبیه گشته تا فضایی جهت چینش لباس ها و لوازم شخصی باشد.

طراحی داخلی خانه

و در انتها به سرویس بهداشتی و حمام این آپارتمان مدرن می رسیم که از ساده ترین سرامیک در کنار نورپردازی مخفی استفاده شده است. نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون خانه ۸۰ متری فوق چیست؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance