آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید و ساده هستند ؟ برای اکثر خانواده ها، آشپزخانه کانونی ترین نقطه یک خانه است. نه تنها والدین ساعت های زیادی را برای آشپزی در آشپزخانه می گذرانند بلکه بچه ها نیز بعد از آمدن از مدرسه یا حتی پس انجام تکالیف ، به آشپزخانه می روند. اهمیت آشپزخانه در فعالیت های روزمره به این معنی است که این فضا می تواند محیط ساده ای احساس شود که با زیبایی شناسی مینیمالیستی مطابقت دارد . حال این سوال می تواند مطرح شود که کدام سبک از دکوراسیون آشپزخانه دوست داشتنی تر است ؟ یک آشپزخانه تک رنگ و بی روح یا یک آشپزخانه رنگی؟ با این حال آشپزخانه های برجسته در این مطلب نه تنها لوازم خانگی و مبلمان مورد نیاز یک آشپزخانه را شامل می شوند ، بلکه این فضاها به شکلی طراحی شده اند که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند . با خانه طرح در بررسی ۴۰ مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید و مینیمال همراه باشید .

۴۰ مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید و مینیمال

مدل دکوراسیون آشپزخانه

۱- از این مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید شروع می کنیم . در این آشپزخانه دوست داشتنی، قفسه بندی مینیمالیستی، نیازهای آشپزخانه را تامین می کند . کوزه ها و کاسه هایی که به صورت منظم چیده شده اند و در هر زمان قابل دسترس هستند .

مدل دکوراسیون آشپزخانه

۲- مبلمان مورد استفاده در آشپزخانه نیز نقش کلیدی در سبک کلی آن ایفا می کند. در اینجا ، صندلی های سیاه این آشپزخانه مینیمال، به راحتی با نورپردازی ساده آن با یک نگاه مدرن و یکپارچه مطابقت دارد.

مدل کابینت آشپزخانه

۳- طراحی آشپزخانه مینیمالیستی، فضای موجود را به حداکثر میرساند، همانطور که در این آشپزخانه ساده چوبی نشان داده شده است.

کابینت مدرن

۴- در مثال دیگری از آشپزخانه های شیک سفید رنگ با متریال چوبی، این فضا ، کمی به فضای مربع نزدیک است ، اما همچنان به همان سادگی فرض می شوند.

کابینت ام دی اف

۵- استفاده از سطوح ، از دیگر تکنیک های طراحی مینیمالیستی است . در اینجا آشپزخانه در ترازی بالاتر از فضای پذیرایی قرار گرفته است .

مدل کابینت آشپزخانه

۶- مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید با سنگ های مرمر سفید . یک آشپزخانه مینیمال همچنین می تواند از لوازم منحصر به فردی استفاده کند. مثل این آشپزخانه خاص با صندلی های منحصر به فرد خود .

دکوراسیون آشپزخانه جدید

۷- مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید مینیمالیستی و تیره رنگ را مشاهده می کنید . این آشپزخانه مینیمالیستی مسی و سیاه رنگ تقریبا به سبکی از آینده مینیمالیسم اشاره دارد .

کابینت اشپزخانه مدل جدید

۸- اما یک آشپزخانه مینیمال سفید با قفسه های بزرگ و لوازم جانبی سیاه و سفید می تواند نگاهی جدید به آینده داشته باشد.

کابینت اشپزخانه مدل جدید

۹- گیاهان داخل آشپزخانه به دلیل استفاده از رنگ سفید در کابینت ها به بهترین شکل دیده می شوند .

کابینت مدرن

۱۰- در آشپزخانه هایی با بدنه ای از سنگ مرمر مثل این یکی، سطوح سرد و صاف و دکورهای مینیمالیستی ، فریاد می زنند.

کابینت اشپزخانه مدل جدید

۱۱- یک مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید دیگر ، رنگ زرد روشن، کنتراست و شادی را نسبت به طراحی کابینت آشپزخانه مینیمالیست سیاه ایجاد می کند.

مدل دکورسیون آشپزخانه

۱۲- مثال دیگری از آشپزخانه زرد این است که از رنگ سفید به عنوان کنتراست خنثی استفاده می کند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

۱۳- به سیزدهمین مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید مینیمالیستی می رسیم . در بین آشپزخانه های سیاه و سفید این طرح در نوع  خود بی نظیر و نادر است.

کابینت آشپزخانه جدید

۱۴- مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید با رنگ بندی سفید را مشاهده می کنید . استفاده لوستر بزرگ و منحصر به فرد در این خانه تبدیل به یک نقطه عطف شده است.

مدل کابینت آشپزخانه

۱۵- آشپزخانه های هندسی مینیمالیستی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، خاص و منحصر به فرد هستند .

آشپزخانه مدرن

۱۶- مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید با رنگ بندی سفید که نمایشی از یک طرح خام را برای طراحی داخلی آشپزخانه ارائه می دهد .

کابینت ام دی اف

۱۷- این آشپزخانه چوبی و روشن نیز دارای لوازمی با فولاد ضدزنگ است.

طرح کابینت آشپزخانه

۱۸- بعضی از آشپزخانه ها ، اما نه همه آشپزخانه های سبک اسکاندیناوی نیز دارای عناصر مینیمال مانند این نمونه هستند .

تزیین آشپزخانه

۱۹- برای طراحی آشپزخانه هنری مینیمالیستی، بهتر است از این طراحی سفید با المان های قرمز و سبز استفاده شود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

۲۰- کابینت های سفید در آشپزخانه های مینیمال باعث می شوند که فضا تمیزتر دیده شود . این در حالی است که یک قفسه با کنتراست قرمز ، کمی روشنایی را به ارمغان می آورد و تمام توجهات را به خودش جلب می کند .

طرح کابینت آشپزخانه

۲۱- بعضی از آشپزخانه های کوچک مینیمالیستی از نظر الزامات تمیز و ساده هستند .

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

۲۲- مقیاسی کوچکتر از دکوراسیون آشپزخانه مینیمالیستی را مشاهده می کنید .

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

۲۳- در یک طرح تمام سفید از دکوراسیون آشپزخانه این مهم است که چگونه این آشپزخانه باریکِ مینیمالیستی بیش از حد ، از کمرنگ شدن و نادیده گرفته شدنش حفاظت شود.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

۲۴- تیرهای چوبی در این آشپزخانه آن را کمی روستایی کرده ولی در عین حال به سبک مینیمالیسمی خود وفادار مانده است .

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

۲۵- پنجره ای رو به بیرون می تواند هنگام طراحی یک آشپزخانه کوچک مانند این نمونه، بسیار مفید باشد .

آشپزخانه مدرن

۲۶- یک مدلِ دکوراسیون آشپزخانه جدید دیگر ! طراحی مینیمالیستی الزاما نباید که مانند آشپزخانه ای که در اینجا دیده می شود باشد.

تزیین آشپزخانه

۲۷- وقتی یک آشپزخانه برای هر بازدیدکننده ای باز باشد، رنگ های ساده مانند سفید ، و همچنین کابینت هایی که مخفی هستند، می تواند بهترین انتخاب باشند .

آشپزخانه مدرن

۲۸- این آشپزخانه مینیمالیستی جزیره ای که در واقع بسیار بزرگ است، نشان می دهد که مینیمالیست مجبور نیست الزاما اندک باشد.

دکوراسیون آشپزخانه

۲۹- این آشپزخانه خلاقانه مینیمال از فضای زیر کانتر به عنوان فضای قرار دادن ظروف استفاده کرده که در نوع خود هوشمندانه و خاص است.

دکوراسیون آشپزخانه

۳۰- در یکی دیگر از گزینه های طراحی سیاه و سفید ، قفسه های بدون حفاظ و باز مینیمالیستی، خانه داران را مجبور می کند تا برای برداشتن ظروف و وسایل کمی به سمت پایین خم شوند .

تزیین آشپزخانه

۳۱- به سی و یکمین مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید می رسیم . در این آشپزخانه تاریک به نظر می رسد که در مقایسه با بقیه خانه، به یکباره از فضایی روشن به فضایی تیره رفته ایم.

کابینت مدرن

۳۲- روشنایی زیر کابینت آشپزخانه و داخل قفسه به این آشپزخانه مینیمال تاریک، احساس راحتی می بخشد.

کابینت ام دی اف

۳۳- و در اینجا، یک نمونه نهایی از آشپزخانه ای سیاه و سفید و دلفریب مینیمال را می بینید که چگونه میتواند خاص باشد، مخصوصا وقتی که از عناصر چوب طبیعی نیز استفاده شود .

دکوراسیون آشپزخانه

۳۴- رنگ سفید موضوع طراحی دکوراسیون این آشپزخانه است . رنگ سفید یک راه آسان برای انتقال مینیمالیسم است . زیرا رنگ سفید رنگیست که به پاکی و سادگی اشاره دارد .

دکورسیون آشپزخانه جدید

۳۵- در یک آشپزخانه اپن ، مانند این آشپزخانه مینیمالیستی، رنگ سفید به بقیه فضای عمومی سرازیر می شود که از آن به عنوان یک سبک متحد استفاده می کند.

تزیین آشپزخانه

۳۶- در سی و پنجمین مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید به یک آشپزخانه سیاه و سفید دیگر می رسیم . آشپزخانه های سیاه و سفید دارای چشم انداز مشترک دیگری نیز هستند، با این تفاوت که در سایه ها ، احساسات معاصر را به وجود می آورند.

دکورسیون آشپزخانه جدید

۳۷- البته، در جایی که مینیمالیسم در حال جریان است، ترکیبی از رنگ سفید و متریال چوب نمی تواند خیلی دور از ذهن باشد. در اینجا، یک آشپزخانه سفید با یک میز ناهار خوری قهوه ای رنگ ، اثری عالی را ایجاد نموده اند .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

۳۸- کاشی های بتنی سفید که در کف سازی این آشپزخانه استفاده شده به سبک مینیمالیسم اشاره دارد .

طرح کابینت آشپزخانه

۳۹- آشپزخانه مینیمالیستی لازم نیست انبوهی از رنگ ها را داشته باشد . در این طراحی ساده، بیت های رنگی به وسیله چوب طبیعی، زرد و قرمز مدیریت می شوند .

مدل دکورسیون آشپزخانه

۴۰- در این نمونه حتی با کابینت سبز ، یخچال زرد و گاز قرمز ، طراحی آشپزخانه از سبک مینیمالیسمی خود خارج نشده است. بعد از بررسی این مدل از آشپزخانه ها می توانیم به این نتیجه برسیم که برای رسیدن به طراحی آشپزخانه های مینیمال، رنگ ها بازیگر اصلی این سبک از طراحی نیستند  ، بلکه این خطوط منظم طراحی هستند که باعث شکل گیری آشپزخانه ای به سبک مینیمال می شوند . نظر شما در مورد ۴۰ مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید و ساده مینیمالیستی چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع: khanetarh – home-designing