هنگامی که صحبت از دکوراسیون داخلی منزل کوچک به میان می آید ، معمولا تصویر جذابی از آن منزل در ذهن اکثریت مردم تداعی نمی شود! اما چه راهکاری استفاده کنیم تا دکوراسیون منزلمان ، بزرگ تر به نظر برسد؟ در این بخش قصد داریم به دکوراسیون داخلی منزل کوچکی بپردازیم که تا حد امکان به این نکات توجه لازم را داشته است.

بررسی دکوراسیون داخلی منزل کوچک

دکوراسیون داخلی سفید

اولین نکته در طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک بهره گیری از رنگ های روشن است.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

حتما از میز کانتر برای آشپزخانه استفاده نمایید. این میز بسیار کاربردی است و می تواند حتی برای میز غذاخوری نیز مورد استفاده قرآر گیرد.

دکوراسیون منزل کوچک

درست است که می گوییم از رنگ های روشن استفاده کنید، اما این نکته به این معنی نیست که از رنگ سفید برای دیزاین تمام بخش ها استفاده کنید! می توانید از رنگ های کرم ، قهوه ای روشن و هر رنگ روشن دیگری برای این منظور استفاده کنید.

دیزاین خانه مدرن

از پنجره های بزرگ و سرتاسری برای تامین حداکثری نور استفاده کنید.

رنگ روشن برای پذیرایی

حریم خصوصی با پنجره های بزرگ را چه کنیم؟ نگران حریم خصوصی نباشید! از شیشه هایی که حالت رفلکتیو دارند (شیشه رفلکس) استفاده کنید که در طول روز ، فضای داخلی دیده نمی شود. و برای شب هم می توانید به مانند تصویر بالا ، پرده ضخیم تر را جلوی پنجره بکشید.

رنگ روشن برای پذیرایی

پیشنهاد می کنیم از سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک استفاده کنید. چرا که یک از ویژگی های این سبک (سبک مدرن) دوری از عناصر اضافه در دکوراسیون داخلی است و از شلوغ شدن دکوراسیون منزل جلوگیری به عمل می آورد.

رنگ روشن برای آشپزخانه

از رنگ روشن برای کف سازی و سایر اجزای آشپزخانه استفاده کنید.

دکوراسیون کرم

اگر عاشق میز غذاخوری هستید و تمایل دارید از میز غذاخوری استفاده کنید به مانند تصویر بالا ، میز غذاخوری را چیدمان کنید تا فضای پرتی به حداقل برسد.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

تلویزیون را به صورت دیواری طراحی کنید. نور مخفی به جذاب تر شدن این بخش کمک می کند.

طراحی داخلی منزل

دیدگاه شما در مورد این دکوراسیون داخلی منزل کوچک چیست؟ خوشحال می شویم پیشنهادات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – dom_tvoey_mechty