طراحی منزل به سبک مدرن یکی از محبوب ترین و بیشترین خواسته های کارفرمایان خانه طرح است. هنگامی که صحبت از طراحی داخلی منزل به میان می آید یکی از نکته های مهم در این خصوص هزینه اجرای آن طراحی است. در این بخش به معرفی دکوراسیون داخلی خانه ۸۰ متری می پردازیم که با هزینه اقتصادی به سبک مدرن طراحی و اجرا شده است. این واحد آپارتمانی به صورت دو خوابه به همراه روف گاردن و کاملا منطبق بر اصول معماری مدرن طراحی شده است.

بررسی دکوراسیون داخلی خانه ۸۰ متری

دکوراسیون منزل ۸۰ متری

رنگ های (قهوه ای ، سبز و کِرِم روشن) سه ضلعِ مثلثِ هارمونیِ فضای پذیرایی را تشکیل می دهند. شاید در نگاه اول بگویید چرا فضای داخلی این ساختمان کوچک به نظر می رسد؟ در پاسخ باید بگوییم خواست کارفرما در نظر گرفتن یک پنت هاوس بزرگ در این طبقه بوده و همین عامل باعث کوچک تر شدن فضای داخلی شده است.

دکوراسیون منزل ۸۰ متری

آشپزخانه به صورت خطی طراحی شده و یک میز ناهارخوری ۴ نفره فضای آشپزخانه را از سالن پذیرایی جدا نموده است. در طراحی سقف آشپزخانه و بخشی از کابینت دیواری از رنگ کالباسی تیره استفاده شده که توجه مخاطب به آن جلب می شود.

چیدمان خانه ۸۰ متری

با توجه به کوچک بودن فضای داخلی طراح آرشیتکت این پروژه تا حد امکان از رنگ های روشن بهره برده. البته به نظر می رسد در بهره گیری از تابلو های عکس کمی اضافه کاری صورت گرفته و باعث شلوغ شدن دیواره ها شده است.

دکوراسیون خانه 80 متری

این دکوراسیون داخلی خانه ۸۰ متری دارای کف پوشی با هارمونی روشن است.

دکوراسیون منزل ۸۰ متری

خانه ۸۰ متری دارای دو اتاق خواب برای والدین و فرزندان است و اصولا خانه ایست که برای یک خانواده ۴ نفره به سبک مدرن طراحی شده.

نقشه خانه 80 متری دو خوابه

در تصویر پایین اتاق خواب فرزندان را مشاهده می کنید که با ظرافت و لطافت خاصی طراحی شده است.

چیدمان منزل 80 متری

دکوراسیون داخلی خانه ۸۰ متری (اتاق خواب فرزندان)

دکوراسیون منزل مدرن

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی بر اصول سبک مدرن تمرکز دارد و از متریال سرامیک طرح چوب و سرامیک طرح مرمر در طراحی داخلی سرویس بهداشتی بهره گرفته شده است.

نقشه خانه 80 متری دو خوابه

در تصویر بالا طراحی روف گاردن را مشاهده می کنید که به صورت L طراحی شده و فضای مناسبی برای استراحت و حتی بازی کودکان است. در پایان به این نکته اشاره کنیم طراحی یک خانه بهتر است برای رفع و تامین نیازهای روحی و جسمی شما و فرزندانتان طراحی شود نه صرفا ایجاد یک نشیمن بزرگ برای پذیرایی از میهمانی که شاید سال به سال شما را نمی بینند! در پایان منتظر دیدگاه شما در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی خانه ۸۰ متری هستیم.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance