برای طراحی نقشه خانه سه خوابه ساده و شیک پیشنهاد می شود حداقل ۱۳۰ متر مربع از متراژ زمین را به طبقه همکف اختصاص دهید. همچنین عرض مناسب برای یک ساختمان سه خوابه ، +۱۰ متر می باشد. در این بخش نقشه ساختمان با عرض ۱۰ متر (دو طبقه) را برای شما دوستداران معماری به نمایش گذاشته ایم که طراحی ساده ای دارد. پیش از دانلود نقشه پیشنهاد می کنیم توضیحات اجمالی در خصوص پلان معماری را مطالعه فرمایید.

نقشه خانه سه خوابه ساده

توضیحات نقشه خانه سه خوابه ساده

نقشه خانه سه خوابه ساده در زمینی به ابعاد ۱۰ در ۲۵ در دو طبقه و با تراکم ۵۵ درصد ساخته شده است. این نقشه شامل پلان همکف و پلان طبقه اول می باشد . هر دو طبقه به صورت تیپ و در متراژ ۱۳۷ مربع طراحی شده اند. در طراحی این خانه دوبلکس شاهد فضاهایی از جمله سالن پذیرایی ، سه اتاق خواب ،لابی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و سرویس حمام هستیم .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۷ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت شیب بندی+ نما + برش + پلان بام ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . دیدگاه شما در مورد نقشه خانه سه خوابه ساده چیست ؟